Soles Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) Får daglig inn meldinger per inbox, om jeg er interessert å selge min Porsche PO. Kommer vell ikke som uventet, siden den er raskest bil per dags dato i spillet med rett upgrades. Sjekk selv fra ManteoMax spreadsheet -> LINK Til info så klarer min Porsche PO 451km/t. Endret 25. desember 2018 av Soles Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) Er det ikke bare og kjøpe denne Porschen? Penger er ikke et problem i dette spillet for og si det sånn Har over 300 biler og 25 Mill og spilte en del første uken etter release pluss gjort ferdig Fortune Island. Ser nå at det er en Pre Order bil, da skjønner jeg litt mer hvorfor folk er ute etter den Endret 26. desember 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Soles Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Er det ikke bare og kjøpe denne Porschen? Penger er ikke et problem i dette spillet for og si det sånn Har over 300 biler og 25 Mill og spilte en del første uken etter release pluss gjort ferdig Fortune Island. Ser nå at det er en Pre Order bil, da skjønner jeg litt mer hvorfor folk er ute etter den Helt enig, vet ikke helt hvorfor folk går bananas når det gjelder akkurat den. Fikk den når jeg pre-ordra Ultimate fra Amazon + 3 andre PO som Chevrolet ZL1, McLaren & Aston Martin fra Auction House. Men håper de kommer med noe videre som denne delen Endret 26. desember 2018 av Soles Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 19. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2019 FORZA Discord: https://discord.gg/4nGUnBN Håper Divo kommer, Deberti Prerunner var rå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå