LarZen Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 En får vist poeng i selve spillet for å streame via Mixer eller å se på streams via Mixer. Ikke prøvd det enda men lestet en artikkel om det her om dagen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Hvordan er spillet for de av oss som egentlig ikke liker å se andre spillere på skjermen? Kan man være helt solo/single player uten å støte borti andre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Er jo bare å slå av online delen. Folk er uansett spøkelser for hverandre så du vil ikke kræsje i noen med mindre du kjører race med dem. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ja, var litt det jeg lurte på.. Hvorvidt det var innhold igjen når online-delen er borte Takk! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Utrolig irriterende at de ikke fikser det at Ranked adventures ikke funker i en convoy, har gått en gang på kanskje 20 forsøk, den som ikke koster får ikke opp melding om og trykke X for og joine. Ranked er fort kjedelig alene. Lenke til kommentar
Krigart69 Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Ja, var litt det jeg lurte på.. Hvorvidt det var innhold igjen når online-delen er borte Takk! Hei Jeg ble lei av FH4 etter første uka. Så var det å vente til sesong byttet, spilte i 2 dager. For så å vente til neste sesong bytte. Spiller faktisk mer i FH3 en 4'ern Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Hei Jeg ble lei av FH4 etter første uka. Så var det å vente til sesong byttet, spilte i 2 dager. For så å vente til neste sesong bytte. Spiller faktisk mer i FH3 en 4'ern Synes spillet virket veldig mye kortere? Var ferdig med alle story, boards og skill 3* i løpet av 4 dager etter release. Spilt i 30-35 timer. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) NSH Forza Horizon 4 Konkurranse, Cup 26.10 - 28.10, Grafisk 02.11 - 04.11 20millioner Credits i potten. Cup 10Mill: 1.plass: 5.5 Millioner Credits 2.plass: 3 Millioner Credits 3.plass: 1.5 Millioner Credits 26.10-28.10 Fair driving regler, ikke urealistisk linje på bekostning av andre. Ønsker du retten til å klage på dirty driving så ta opp/stream. Kontakt må beregnes, spesiellt i starten av løpet. Season: Summer Time of Day: Afternoon Weather: Clear I utgangspunktet alle biler innen S1 klasse. 3 runder på Goliath 12 runder på Holyrood park Circuit 10 runder på Astmoor Heritage Circuit 15 på Horizon Festival Circuit 8 runder på Lakehurs Copse Circuit Grafisk 10Mill: 1.plass: 5.5 Millioner Credits 2.plass: 3 Millioner Credits 3.plass: 1.5 Millioner Credits Tema: Livery til Club. Fritt valg av bil. Avstemming/Poll Innlevering 02.11, kåring 04.11 Mer info kommer, gode forslag vurderes. Overføring av gevinster skjer gjennom Auction House. Kommunikasjon og påmelding gjennom Discord: https://discord.gg/wYP3vW Endret 10. oktober 2018 av Thobjo 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Kult ! Håper det blir streamet 1 Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 Kult ! Håper det blir streamet Vi jobber med det og vil også samarbeide med ett lokalt LAN som går samme helg 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Synes spillet virket veldig mye kortere? Var ferdig med alle story, boards og skill 3* i løpet av 4 dager etter release. Spilt i 30-35 timer. Da MÅ jeg gjøre noe «feil». Har spilt i ~20t men er bare level 40 og føler jeg er såvidt i gang. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Har ikke gitt meg med Ford Transit enda Begge er delt, bare søk "ta2guy" under creator hvis flere vil ha 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Da MÅ jeg gjøre noe «feil». Har spilt i ~20t men er bare level 40 og føler jeg er såvidt i gang. Tipper maks 40 timer, ser jeg har spilt 2 dager og 10 timer men har nok spilt nærmere 20 timer etter alt var gjort på kartet. Synes selv ikke det er moro bare og kjøre rundt på kartet, må ha en vis progresjon. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Lettere inspirert av Team USA rally har jeg laget en mockup til design for Ford GRC Fiesta. Endret 11. oktober 2018 av Hansien 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Da ligger den ute på storefronten. Bare å søke etter NSH så skal den være lett å finne 1 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Satt å brukte skill points på en TVR Sagaris da jeg så at øverst hadde den en skill som kostet 99 points, å den gjorde så jeg fikk TVR Sagaris Forza Edition, utrolig rå bil men så begynte jeg å lure, er det flere biler som kan låse opp Forza Edition av seg selv? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Er flere biler. Ligger en liste på discorden om du er medlem der, ellers så er det å finne på Google. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2018 Mangler egentlig bare Capri FE nå men det er visst 2 uker til den kommer. Å kjøre Goliath under 8minutt er artig, forstår ikke hvordan enkelte nærmer seg 7min blank bortsett fra å evt spille solo og rewinde og småpirke på hver eneste sving. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 6. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2018 Klargjør til expansion neste helg, rydder plass i Team, ta en tur innom discorden vår og si hei om du ønsker å bli med Vi er 215medlemmer i Club NSH per idag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Så ble det vinter igjen. I Blizzard Mountain i FH3 kunne man kjøre i snøstorm. Kan man det i FH4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå