Dudz0r Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 Eksisterer det noe eget Forza miljø her i Norge, eller har dette dødd litt ut? Etterlyser dette selv men har i det minste Norway Speedhunters klubben Demoen var fin klar for mer. Lenke til kommentar
espresso74 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Etterlyser dette selv men har i det minste Norway Speedhunters klubben Demoen var fin klar for mer. Lenke til kommentar
espresso74 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Kjører Forza daglig. (Motorsport) horizon er morro å ha, men ikke å spille.. (syns jeg) legg meg gjerne til: F4R espresso 1 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Spilte demoen av Horizon 4 på pc i dag, ble utrolig imponert! Ble til jeg forhåndsbestilte Ultimate Edition, litt dyr da, men men En ting jeg har fundert på, i Horizon 3 var favoritt bilen Hoonigan Mustangen "Hoonicorn" å denne ble sett i release trailern og på starten av demoen i et klipp før du får spille men den står ikke oppført på den offisielle bil-listen er en del andre Hoonigan biler der men ikke Mustangen så håper den kommer senere! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Full game streaming: https://www.twitch.tv/joshog Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Spilte demoen av Horizon 4 på pc i dag, ble utrolig imponert! Ble til jeg forhåndsbestilte Ultimate Edition, litt dyr da, men men En ting jeg har fundert på, i Horizon 3 var favoritt bilen Hoonigan Mustangen "Hoonicorn" å denne ble sett i release trailern og på starten av demoen i et klipp før du får spille men den står ikke oppført på den offisielle bil-listen er en del andre Hoonigan biler der men ikke Mustangen så håper den kommer senere! 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Han hadde kjørt før gitt 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Etterlyser dette selv men har i det minste Norway Speedhunters klubben Demoen var fin klar for mer. Hev opp en discord-server så vi kan enkelt og kjapt se om det fortsatt er et miljø for spillene fra Forza, og for å høre om noen vil være med å kjøre litt. https://discord.gg/JmWyBx Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 26. september 2018 Forfatter Del Skrevet 26. september 2018 Hev opp en discord-server så vi kan enkelt og kjapt se om det fortsatt er et miljø for spillene fra Forza, og for å høre om noen vil være med å kjøre litt.https://discord.gg/JmWyBx Hei fint tiltak, jeg får opp at invite er ugyldig eller utgått, kanskje du må huke av for at den skal være uendelig eller iallefall lenger enn 1 døgn og legge ut på nytt ? Gjennom å la mixer stå og gå er jeg nå oppe i 1.2mill influence uten at en egentlig hvet hvor mye en trenger. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Ja, ser man det. Glemte av å huke av at invitasjonen skal vare. Denne skal fungere: https://discord.gg/WPSWhDh Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 26. september 2018 Forfatter Del Skrevet 26. september 2018 Da er det bekreftet, samarbeid med Goodwood Festival of Speed, den legendariske hillclimben forran estaten til Lord March/Duke of Richmond. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Siden vi som har kjøpt Ultimate Edition får spille i morgen, når blir spillet tilgjengelig? Er det midnatt i dag eller går de etter noe tidssone? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hvor får man kjøpt FH4 til pc? Det er vel ikke på steam, origin eller battle Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hvor får man kjøpt FH4 til pc? Det er vel ikke på steam, origin eller battle På Windows 10 har du en egen Xbox app, eller du får kjøpt det i Windows Store Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 På Windows 10 har du en egen Xbox app, eller du får kjøpt det i Windows Store Aah ok, Takk Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Windows Store. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Siden vi som har kjøpt Ultimate Edition får spille i morgen, når blir spillet tilgjengelig? Er det midnatt i dag eller går de etter noe tidssone? Spurte dem på Twitter, det går live midnatt så det betyr bare noen timer igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå