Tor Rasmussen Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Huawei Mate 10 Pro - Android 8App: Garmin Connect.Jeg trenger at Garmin Connect ikke lar seg lukke, men blir kjørende i bakgrunnen uansett.Dette fordi Connect sender beskjeder til min klokke, men de gangene jeg velger "lukk alle åpne apper", så blir den også lukket, og jeg mister forbindelsen.Hvordan tvinger jeg en app til å bli kjørende i bakgrunnen, selv om jeg velger "lukk alle åpne apper"? Endret 18. august 2018 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Lar være å bruke "lukk alle apper". Det er ingen poeng i å lukke alle apper, med mindre det har skjedd noe i android de siste 2 årene. Telefonen blir ikke tregere eller bruker mer batteri ved at appene ligger i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 Takk for svar. Men det er en av bruksvanene mine. Så hvis noen andre har forslag setter jeg pris på det. (Grunnen til at jeg bruker lukk alle apper er fordi jeg jevnlig er inne på listen over kjørende appere og går inn på ønsket app. Når den listen begynner å bli uhorvelig lang, trykker jeg "lukk alle apper".) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Er ikke noe instillinger i Garmin appen for dette da? Min Ticwatch har alltid software kjørende, og det kan ikke lukkes. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg hadde nøyaktig samme problem som deg. Fikk en haug av forslag både fra Garmin og Huawei men til ingen nytte. Eneste som fungerer er når du trykker på firkant for å lukke apper, så kan du trykke på hengelåsen på Connect-appen. Den vil da alltid kjøre med mindre du sveiper den bort. Må bruke det søppelkasse-ikonet for å lukke alle apper hver gang. Løsningen min ble å selge Huaweien og kjøpe OnePlus. Nå funker alt perfekt Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 En annen ting du kan prøve, som ihvertfall ikke fungerte for meg, er å søke etter batterioptimalisering i innstillinger. Der kan du velge Connect til å alltid kjøre. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 ...Eneste som fungerer er når du trykker på firkant for å lukke apper, så kan du trykke på hengelåsen på Connect-appen. Den vil da alltid kjøre med mindre du sveiper den bort. Må bruke det søppelkasse-ikonet for å lukke alle apper hver gang... Takk for tipset. Den hengelåsen hadde jeg oversett. En annen ting du kan prøve, som ihvertfall ikke fungerte for meg, er å søke etter batterioptimalisering i innstillinger. Der kan du velge Connect til å alltid kjøre. Dette fikk meg litt nærmere løsningen. Nå starter Connect i bakgrunnen på telefonen etter en omstart. Men som tidligere, hvis jeg har vært i Connect-appen, og "lukk alle åpne apper" brukes. Så lukkes Connect også, helt. Men en kombinasjon av dine 2 tips kan jeg klare å leve med. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå