Sandy Koufax Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Jeg trur du overdriver til en ekstrem grad. Inntil du legger frem noe annet enn påstander, klarer jeg ikke å tru det er noe annet enn latterlig virkelighetsfjernt. Kan gjøre mer enn det. Vil herved referere til politiet for mer bevis ettersom jeg ikke kan gjøre det over nettet. Spesielt somaliere har blitt tatt gjennom Hawala-systemet hvor man overfører penger til Al Shabab. Samtidig har man svarte penger gjennom pizzeria-virksomhet til tyrkiske grupper. Pakistanere har blitt bevist blant annet gjennom drosje-industrien hvor mange hundre millioner kroner ble flyttet fra Norge til Pakistan. Disse må bli "halal" på en eller annen måte. Kurderne er litt vanskeligere å kontrollere, men Krekar har mange ganger samlet penger og dratt ned med dem. Han har innrømt dette selv. Han har mange tilhengere her. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Jeg ser fremdeles kun påstander. Og ingen av dem har noe med Al-Qaeda-sympatisering og gjøre. Beklager, men jeg trur du her helt på jordet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå