Tor Rasmussen Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 På alle mine Samsungtelefoner gjennom tidene, (iPhones også), har jeg fått "push" på min Hotmail.Straks en ny epost kommer, dukker den opp på telefonen.Jeg kan overhodet ikke finne ut hvordan jeg får push på Hotmail på min nye Huawei Mate 10 ProOg når jeg tenker meg om, så har jeg i meget kort tid eid 2 Huawei-telefoner tidligere. Og begge ble brukt angrerett på, fordi jeg ikke fikk push på Hotmail.Er det vikelig slik at Huawei telefoner ikke støtter push på Hotmail? Selv i 2018?? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 For å svare på mitt eget problem Jeg hadde 2-step-verification på min HotmailSå da jeg prøvde å sette opp en Exchange-konto på telefonen, skulle jeg bruke et autogenerert passord i appen.Det finner jeg på Microsoft sine sider:https://support.microsoft.com/en-us/help/12409/microsoft-account-app-passwords-two-step-verification Da jeg brukte det passordet, i stedet for mitt "eget" passord, falt alle brikkene på plass. Får push på Hotmail. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå