Redaksjonen. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 «Godkjent av Donald Trump» står det på pakkene som sendes fra Russland.Trump vil gjøre asbest 'great again' Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 17. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2018 Å herregud, hvor tilbakestående går det an å være? 23 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Å herregud, hvor tilbakestående går det an å være? Altså, det er jo Donald Trump man snakker om her dessverre... 5 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Altså, det er jo Donald Trump man snakker om her dessverre... Jepp! Han har blitt som en Howard Stern uten hjerne. Folk lyttet til Stern, bare for å finne ut hva sprøtt han ville si denne gang! Jeg slår på ABC, hver morgen, for å se hva Trump har funnet på men jeg sov. Dette har jeg gjort i ca. 1 1/2 år. Skremmende at han er president i USA! 7 Lenke til kommentar
stigmv Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Nok et bevis på at Trump bare er ute etter å ødelegge så mye han kan. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lunaris Skrevet 17. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2018 Dette hjelper han personlig. Han vil ikke bare ødelegge. Hva har Trump tjent mest penger på? Eiendom. Hva er asbest veldig bra til? Eiendom. Det er billig og bra materiale å bruke. Eneste problemet? Folk blir dårlige av det, men det er ikke Trump sitt problem. Om han kan lage billigere hoteller ol så tjener han mer penger. Er jo det eneste republikanere bryr seg om, at rike skal tjene mer penger. Det er ikke for å ødelegge, det er jo bare for å gjøre livet enda bedre for seg selv. Det har den bieffekten at det ødelegger for alle andre, men jeg tror ikke de går inn for å bare ødelegge. Men de ødelegger gladelig for andre om de kan tjene på det. 13 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Ja. Ødeleggelse er ikke formålet, men en bivirkning av grådighet og egoisme. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg hekomo Skrevet 17. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2018 Det blir litt på siden av tema, men her viser det seg nok en gang hvordan liberalisme aldri kan fungere. Uten reguleringer (forbud) så hadde f.eks. asbest vært ekstremt mye mer vanlig, og enda flere hadde dødd av det. Under liberalismen eksisterer det ingen slike reguleringer og forbud, og veldig mange grådige bedrifter har ingen problemer med å gå over lik for å tjene penger. Ved å fjerne reguleringer og forbud beveger Trump seg mot liberalisme (dvs. "Libertarianism" i USA), og resultatet er altså at det som vanlig går ut over vanlige folk, mens bedriftene koser seg med høyere profitt. 17 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Dette hjelper han personlig. Han vil ikke bare ødelegge. Hva har Trump tjent mest penger på? Eiendom. Hva er asbest veldig bra til? Eiendom. Det er billig og bra materiale å bruke. Eneste problemet? Folk blir dårlige av det, men det er ikke Trump sitt problem. Om han kan lage billigere hoteller ol så tjener han mer penger. Er jo det eneste republikanere bryr seg om, at rike skal tjene mer penger. Det er ikke for å ødelegge, det er jo bare for å gjøre livet enda bedre for seg selv. Det har den bieffekten at det ødelegger for alle andre, men jeg tror ikke de går inn for å bare ødelegge. Men de ødelegger gladelig for andre om de kan tjene på det. Ikke bare tjener han på det, men alle hans venner og sponsorer tjener på det. Nå er det ingenting som heter "universal healthcare" I USA, landet hvor pharmaselskapene eier apotekene og sykehusene, og hvor forsikringsbransjen er ute etter å voldta lommebøkene til innbyggerne. Alt henger fint sammen, og her vil selvsagt alle på toppen tjene grovt, mens de aller fattigste vil betale med sitt liv. 5 Lenke til kommentar
Giall Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Det blir litt på siden av tema, men her viser det seg nok en gang hvordan liberalisme aldri kan fungere. Uten reguleringer (forbud) så hadde f.eks. asbest vært ekstremt mye mer vanlig, og enda flere hadde dødd av det. Under liberalismen eksisterer det ingen slike reguleringer og forbud, og veldig mange grådige bedrifter har ingen problemer med å gå over lik for å tjene penger. Ved å fjerne reguleringer og forbud beveger Trump seg mot liberalisme (dvs. "Libertarianism" i USA), og resultatet er altså at det som vanlig går ut over vanlige folk, mens bedriftene koser seg med høyere profitt. Hæh, liberalism og libertarianism er jo forskjellige ting. Blir som å kalle regnbue ørret for laks fordi den er i laksefamilien 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Jeg blir dessverre ikke lengre overrasket over det neste som skjer i USA. Det landet er på randen av kollaps, bare et spørsmål om når. Jeg forstår ikke at noen kan forsvare den idioten. Ikke bare tjener han på det, men alle hans venner og sponsorer tjener på det. Nå er det ingenting som heter "universal healthcare" I USA, landet hvor pharmaselskapene eier apotekene og sykehusene, og hvor forsikringsbransjen er ute etter å voldta lommebøkene til innbyggerne. Alt henger fint sammen, og her vil selvsagt alle på toppen tjene grovt, mens de aller fattigste vil betale med sitt liv. "Make America Great Again", mere som make america blow to shit. Håper virkelig at Robert Muller sikter han snart. Jeg er redd for hva som vil skje om han får en ekstra runde. Endret 17. august 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) (Ikke at jeg egentlig er uenig med noen her) Endret 17. august 2018 av µT. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Hæh, liberalism og libertarianism er jo forskjellige ting. Blir som å kalle regnbue ørret for laks fordi den er i laksefamilien Jeg snakker om liberalisme, som i det norske begrepet. Som tilsvarer noe slikt som Libertarianism i USA. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Håper virkelig at Robert Muller sikter han snart. Jeg er redd for hva som vil skje om han får en ekstra runde. La oss bare si at Muller er på min topp 5 liste over kjendiser jeg har lov til å... ta en øl med (familiefilter)... Han blir nummer 1 når dette er over. La oss bare håpe at en verdenskrig er noe vi fortsatt ser tilbake mot, og ikke noe vi selv sitter i når den tid kommer. Skulle WW3 oppstå, så er alle her invitert til Donkey Kong (SNES) hos meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 SNES?!!! Sega Megadrive er best! Sega does what Nintendon't!!1 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) SNES?!!! Sega Megadrive er best! Sega does what Nintendon't!!1 Alright, da blir det fight på skolegården. Vet ikke helt hvor du befinner deg, men skal nok finne deg i løpet av de neste 40 årene, OG DA skal den slappe - muligens døde hånden min, slå deg. Be afraid. Endret 17. august 2018 av µT. 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 SÅNNIC! Sonic er faktisk ikke dumt. DEAL! Du får dog spille vann-nivåene. De stresser meg bare noe jævlig. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Da asbestsaken havnet i nyhetene for noen uker siden var det nesten kollektivt panneklask. Trump kan ikke ha fulgt mye med i reklamepauser på amerikanske TV, langt mindre ha noen informert mening om asbest. Slike som dette har rullet på amerikanske TV-skjermer i årevis, så en slik senest i dag flere ganger. Endret 17. august 2018 av xRun 2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Da asbestsaken havnet i nyhetene for noen uker siden var det nesten kollektivt panneklask. Trump kan ikke ha fulgt mye med i amerikanske reklamepauser på TV, langt mindre ha noen informert mening om asbest. Slike som dette har rullet på amerikanske TV-skjermer i årevis, så en slik senest i dag flere ganger. 2018, året hvor alternative univers er bevist, og at vi eksisterer i en merkelig versjon. Husker du da Biff fikk tak i Sports Almanac-en fra Marty, I Back To The Future 2, og han reiste tilbake igjen i tid og ødela alt? Mhm, det har beklageligvis skjedd, og vi må nok bare leve med det akkurat nå. Vi må vente til 6 november i år til den amerikanske kongressen har valg, hvor demokratene kan få kontroll igjen over republikanerne. Håper jeg. La meg bare si at hvis republikanerne beholder sitt flertall i kongressen i november, så står raketten min til Jupiter klar. Joda, vi kommer alle til å dø av oxygenmangel etter nøyaktig 42 sekunder, men så er det også hele poenget. Jeg deler en lenke til påmeldingssiden når den dagen kommer. Raketten vil være en videreutvikling av Peter Madsens ubåt, så den er helt trygg. Du for tolke det siste ordet som du selv vil, men jeg ser kvalitetsstål når jeg ser det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå