Gå til innhold

NHH Valgfag?

DD-

Anbefalte innlegg

Hei. Flere som har begynt på bachelor ved NHH? 

Vet ikke helt hvilket fag jeg skal velge nå i første semester. Vurderer å ta litt engelsk, men da må man ta 2 moduler og vil helst få inn noen matematiske fag istedenfor. Hvilket fag bør man helst velge om man ønsker noe innenfor finans og regnskap? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :D Har begynt jeg også. Har du sett på valgfaget om differensiellikninger? Jeg hadde det som et kapittel i R2-faget  og har bestemt meg for å ta det i første semester. Har ingen peiling på hvor flink foreleseren er og hvor mye oppfølging det er i det faget.

Lenke til kommentar

Hei :D Har begynt jeg også. Har du sett på valgfaget om differensiellikninger? Jeg hadde det som et kapittel i R2-faget  og har bestemt meg for å ta det i første semester. Har ingen peiling på hvor flink foreleseren er og hvor mye oppfølging det er i det faget.

Har sett på matte fagene, men de går enten på våren eller så anbefales det forkunnskaper. F.eks er faget om differensiallikninger(MAT11) delvis basert på analyse og lineær algebra(MAT10). Jeg tenker kanskje å ta noe som management consulting dette semesteret og deretter satse fullt på matematiske fag de neste semestrene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...