Darklordoo7 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Hei. Jeg har nå fått tilbud om lærlingplass. De sa at hvis jeg svarer ja, så vil de kontakte opplæringskontoret for å avtale tid om kontrakt signering. Vet noen om hvor lang tid det vil ta før signering og etter signering, når man da starter å jobbe? Om man starter å jobbe dager etter, eller tar det noen måneder? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Hei. Jeg har nå fått tilbud om lærlingplass. De sa at hvis jeg svarer ja, så vil de kontakte opplæringskontoret for å avtale tid om kontrakt signering. Vet noen om hvor lang tid det vil ta før signering og etter signering, når man da starter å jobbe? Om man starter å jobbe dager etter, eller tar det noen måneder? Oppstart avtaler en normalt med bedriften. 1 Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 Oppstart avtaler en normalt med bedriften. Noen ideer om hva som er normalt? Hva kan jeg forvente, dager, måneder? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Dette er riktig nok noen år siden, men jeg ble tilbydd plass av bedriften på en torsdag. Startet å jobbe førstkommende mandag. Vil tro det er snakk om dager. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Noen ideer om hva som er normalt? Hva kan jeg forvente, dager, måneder? Det kommer an på behovet til bedriften og ferieavvikling. Sannsynligvis kan du starte veldig snart da de fleste har hatt ferie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Noen ideer om hva som er normalt? Hva kan jeg forvente, dager, måneder?Har ikke vært lærling selv, men for eksen var det snakk om et par, tre uker pga. tidligere lærling skulle slutte da. Det er veldig vanskelig å si. Alle bedrifter er i forskjellig posisjon. Snakk med bedriften. Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 Ok takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå