Tykje Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Er det noen som vet om man kan bruke "blyant-trikset" for å låse opp multiplier'n på Athlon XP? Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 skal ikke xp ha fri multiplikator? Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 les på http://www.AthlonOC.com der står det litt om "opplåsing" av AthlonXP Skal visst være vanskeligere enn å gjøre det med blyant, men ikke noe umulig sak Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Det går ikke å låse opp AthlonXP med blyant trikset. Amd har nemlig vært så "slemme" å kuttet ut kvadrater (ned i cpu..) mellom L1 punktene. Her om dagen kjøpte jeg "bakrutereparsjonsmiddel" på Clas Ohlson. Electro Connector (rear window defogger repair kit) het det. Det er en elektrisk ledende masse. Man trenger den for å låse opp en AthlonXP! Og jeg skal snart kjøpe meg en slik Her har jeg finni fram en side hvor det står i detalj åssen man låser opp AthlonXP!! Connecting AthlonXP Bridges! Have fun overclocking =)) [ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2001-10-24 11:20 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå