AfterGlow Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Video sluppet.Slik blir konsollversjonen av Divinity: Original Sin 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Ser kult ut. Blir ikke mindre gøy at det vil ha full 4K støtte og HDR på Xbox One X 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Ser kult ut. Blir ikke mindre gøy at det vil ha full 4K støtte og HDR på Xbox One X Blæhhh sånne ting som får meg til å tilte over til å kjøpe Xbox One X. HDR støtte på PS4 Pro også men ikke native 4K. Har spillet på PC men 4K og HDR høres ekstremt artig ut med dette spillet da det ser fantastisk ut. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Har det på pc, men det blir også et kjøp til min X Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Ser kult ut. Blir ikke mindre gøy at det vil ha full 4K støtte og HDR på Xbox One X Blæhhh sånne ting som får meg til å tilte over til å kjøpe Xbox One X. HDR støtte på PS4 Pro også men ikke native 4K. Har spillet på PC men 4K og HDR høres ekstremt artig ut med dette spillet da det ser fantastisk ut. Du vet det støtter både 4K og HDR på PC også? Synes det er merkelig at det er en liten klikk på Gamer som det virker som mener dette er noe konsolleksklusivt. Du må ha Windows 10 og et skjermkort som støtter Direct X 11.4, da. Så spar pengene, og nyt overlegen grafikk på PC-versjonen du allerede har, siden XBOX-versjonen kommer til å måtte inngå massevis av kompromisser for å vise 4K. Endret 17. august 2018 av radiohodet 5 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Du vet det støtter både 4K og HDR på PC også? Synes det er merkelig at det er en liten klikk på Gamer som det virker som mener dette er noe konsolleksklusivt. Du må ha Windows 10 og et skjermkort som støtter Direct X 11.4, da. Så spar pengene, og nyt overlegen grafikk på PC-versjonen du allerede har, siden XBOX-versjonen kommer til å måtte inngå massevis av kompromisser for å vise 4K. Har GTX 1080Ti men ingen skjerm som støtter HDR. Bruker Ultrawide 34" og det er ingen skjermer med HDR enda. Det er en 4K skjerm med HDR man får kjøpt for 20 000 + men har allerede investert ganske mye i tven jeg har som støtter 4K og HDR allerede. HDR i dette spillet tror jeg er veldig stemingsfullt Endret 17. august 2018 av Avean 2 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Ser kult ut. Blir ikke mindre gøy at det vil ha full 4K støtte og HDR på Xbox One X Blæhhh sånne ting som får meg til å tilte over til å kjøpe Xbox One X. HDR støtte på PS4 Pro også men ikke native 4K. Har spillet på PC men 4K og HDR høres ekstremt artig ut med dette spillet da det ser fantastisk ut. Du vet det støtter både 4K og HDR på PC også? Synes det er merkelig at det er en liten klikk på Gamer som det virker som mener dette er noe konsolleksklusivt. Du må ha Windows 10 og et skjermkort som støtter Direct X 11.4, da. Så spar pengene, og nyt overlegen grafikk på PC-versjonen du allerede har, siden XBOX-versjonen kommer til å måtte inngå massevis av kompromisser for å vise 4K. Det er ikke så merkelig, og ikke er klikken så liten eller begrenset til gamer heller. Det handler om tilgjengelighet på utstyret man allerede har... Lenke til kommentar
per parker Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Du vet det støtter både 4K og HDR på PC også? Synes det er merkelig at det er en liten klikk på Gamer som det virker som mener dette er noe konsolleksklusivt. Du må ha Windows 10 og et skjermkort som støtter Direct X 11.4, da. Så spar pengene, og nyt overlegen grafikk på PC-versjonen du allerede har, siden XBOX-versjonen kommer til å måtte inngå massevis av kompromisser for å vise 4K. Har GTX 1080Ti men ingen skjerm som støtter HDR. Bruker Ultrawide 34" og det er ingen skjermer med HDR enda. Det er en 4K skjerm med HDR man får kjøpt for 20 000 + men har allerede investert ganske mye i tven jeg har som støtter 4K og HDR allerede. HDR i dette spillet tror jeg er veldig stemingsfullt Kobl tvn opp mot pcn da og får hdr støtte. Enten via shield eller hdmi kabel https://forums.geforce.com/default/topic/978705/gamestream/hdr-game-stream-does-it-work-and-what-games-are-working-/3/ 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Eller bare kjøp det på konsollen? Lettere det. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Kobl tvn opp mot pcn da og får hdr støtte. Enten via shield eller hdmi kabel https://forums.geforce.com/default/topic/978705/gamestream/hdr-game-stream-does-it-work-and-what-games-are-working-/3/ Det viste jeg ikke, nice! Har nVIDIA Shield TV (fantastisk boks) så dette skal prøves når oppdateringen er ute. Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Spillet har jo forsåvidt vært spillbart med ACT 1 siden 9 august. Har nå spilt det på ps4 i det minste. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Det viste jeg ikke, nice! Har nVIDIA Shield TV (fantastisk boks) så dette skal prøves når oppdateringen er ute. Det fine er at du da kan velge om du vil spille med mus/tastatur eller kontroller. Shield og spillet støtter begge deler. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Eller bare kjøp det på konsollen? Lettere det. Kjøper man spillet på konsoll for å få bedre grafikk, så kobler man heller pc'en opp til tven for å få enda bedre grafikk uten noen kompromiss eller andre begrensninger som måtte til for å få det til å kjøre 4k. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Ikke viss det er mye mer arbeid, og du eventuelt må kjøpe lange kabler eller adaptere. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Ser kult ut. Blir ikke mindre gøy at det vil ha full 4K støtte og HDR på Xbox One X Blæhhh sånne ting som får meg til å tilte over til å kjøpe Xbox One X. HDR støtte på PS4 Pro også men ikke native 4K. Har spillet på PC men 4K og HDR høres ekstremt artig ut med dette spillet da det ser fantastisk ut. Du vet det støtter både 4K og HDR på PC også? Synes det er merkelig at det er en liten klikk på Gamer som det virker som mener dette er noe konsolleksklusivt. Du må ha Windows 10 og et skjermkort som støtter Direct X 11.4, da. Så spar pengene, og nyt overlegen grafikk på PC-versjonen du allerede har, siden XBOX-versjonen kommer til å måtte inngå massevis av kompromisser for å vise 4K. PC vil alltid være bedre på ytelse, men jeg foretrekker konsoll ass. En gang konsollgamer, alltid konsollgamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå