AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 I tidligere forhold har jeg nesten aldri fått noen til å komme. De har vært svært vanskelige og fellesnevner er at ingen av de brukte å fingre seg selv og de var usikre. Så det var ca 1 time jobb hver gang med oppvarming og sånt. Og aldri med vanlig sex. Trodde mest jeg var helt ute å kjøre. Nå er jeg sammen med ei som ofte kommer innen 1 minutt med fingring. Og gjerne en gang til etter noen minutt. Men det går ikke mer etter det, hun sier "vær forsiktig, rolig". Lurer på om jeg overstimulerer? Ved vanlig sex kommer hun straks jeg kjører på hardt. Hun reagerer ikke nevneverdig på rolig sex. Hvordan fungerer det? Hun kommer ofte og lett men det virker mer som en mindre orgasme. Jeg vil at hun skal komme så hun omtrent besvimer. Skal jeg da prøve å "edge" henne? Hun vil alltid ha det hardt og fort, tror kanskje problemet ligger der? Oppsummert, hun kommer lett men ikke hardt. Tips? Anonymous poster hash: 5e24a...ec2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Det ligger i hodet. Det er hun som må komme, ikke du. Noen kommer 6 ganger ila et samleie andre kommer 1 gang. Ikke alle vil ha mer. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Du må berre prøve deg frem. Ulike teknikker, stillinger. Stikke ein finger opp i rompa hennes. Edging. Whatever. Umulig å si kva som hisser ho opp og kva som vil fungere. Det e berre å utforske og ha det gøy! Good luck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg