FrihetensRegn Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Blir det ikke litt feil å si det på den måten? Abonnentene kan jo lese artiklene om de er ekstra eller åpne, mens for oss uten abo så vil det ha store konsekvenser ved at flere artikler blir låst. Med andre ord er det mer riktig å si at abonnenter får like mye innhold men vi andre får færre. 3 Lenke til kommentar
NZ2593 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 "Får jeg som digital abonnent tilgang til Digis Ekstra-saker? Svaret på dette er todelt. Privatpersoner som abonnerer på Ekstra, får saker både fra tu.no og digi.no, altså et snitt på seks saker hver arbeidsdag. Bedrifter som bestiller abonnement på vegne av mange ansatte, kan velge om de vil betale for tilgang til ett nettsted eller begge." Er det nytt at vi også får med Digis Ekstra-saker? Jeg var sikker på at disse ikke var inkludert, men ser nå at jeg har tilgang til Digi sine saker også. Er ellers godt fornøyd med mitt abonnement. 200 kr i måneden er ikke dyrt hvis jeg lærer noe jeg har bruk for, og det vil jeg si at jeg gjør. Ellers håper jeg at 50% flere Ekstra artikler betyr mer redaksjonelt arbeid og ikke at flere av artiklene blir låst eller at kvaliteten på artiklene blir dårligere. Lenke til kommentar
Finn B. K. Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Og betale for artikler, det gjør jeg den dagen de blir tilgjengelige på samme måten som musikk er tilgjengelig via spotify,......... altså en fast månedlig sum på ca 100,- som fordeles mellom de artiklene jeg leser i løpet av en måned,.... og da forventer jeg att de fleste etablerte media i Norge henger seg på ett slikt sammarbeide. .......... Før det skjer, så nøyer jeg meg med gratis materiale. ....... Det er utrolig mange aktører i Norsk medie bransje. ........... Tu mailene pleier jeg forøvrig og sjekke, men jeg synes det er i ferd med å bli mye "støy" der nå,..... nesten som å gå gatelangs i ferieparadis der du stadig blir stoppet av innkastere som skal ha deg til å spise på deres sted,.... Litt plagsomt føles det. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Kanskje dere får flere til å abonnere med litt flere clickbait-titler. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Kanskje dere får flere til å abonnere med litt flere clickbait-titler. Eller saklige fordreininger: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1822821 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå