Artady Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 hei, jeg fikk jobb, men ingen penger til å kjøpe utstyr for å begynne (billet for 2 soner og en ting til) Jeg snakker om 2 tusen kroner. I følge papirene er inntektene min null. Det er ingen venner som kan gi penger eller foreldre Hvor jeg kan låne 2000 kroner i Oslo uten noen problemer og papirer om mine inntekter? Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Pantelåneren, https://www.lanekontoret.no/#/ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 https://www.ferratum.no/ Obs: Lån uten sikkerhet har høy rente, tilbakebetal snarest. Vær sikker på at du kan tilbakebetale. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Det er mulig du kan få støtte til dette frå NAV i form av ein tilleggsstønad. NAV gir støtte til folk som treng å flytte for å få seg jobb, så det burde være mulig å få støtte til det du treng for å kunne takke ja til eit jobbtilbud. Andre muligheiter kan være å spørre arbeidsgiver om forskudd på lønn. Sjekk også forbrukslån type SMS lån, å få låne eit par tusenlappar i maks ein månad burde være overkommelig sjølv utan sikkerheit. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Dersom det ikke er for lenge til første lønning kan du betale med kredittkort. Da er det gjerne rentefritt i 45 dager, og det vil da ikke koste noe ekstra dersom du betaler tilbake innen 45 dager. 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Kredittkort har gratis kreditt i 3-5 uker, det burde holde til du får lønn. Kan betale både månedskort på NSB/Ruter og klær og annet nødvendig utstyr med slike kort. Vær riktignok forsiktig og ikke kjøp mer enn nødvendig, og betal tilbake ved første forfall 2 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Sosialen tar sikkert regningen. Men jeg stusser litt over at TS spør etter noen som ikke etterspør dokumentasjon... Endret 17. august 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Men jeg stusser litt over at TS spør etter noen som ikke etterspør dokumentasjon... Grunnen er vell at trådstarter treng eit lån utan sikkerheit. Mange långivere vil ha framlagt siste lønnsslipp som dokumentasjon på at lånetakaren kan betjene lånet, slik dokumentasjon kan ikkje trådstarter legge fram før fyrste lønning. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Kredittkort får man stort sett uten særlig inntektsdokumentasjon. Kredittgrense på 5000 får man nesten automatisk. SMS-lån er jo grisedyrt, da det fort koster etpar hundrelapper i adm.gebyr Lenke til kommentar
Visum Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 https://www.banknorwegian.no/ Kredittkort, du trenger ikke noe dokumentasjon. Du trenger bare å søke om kredittkortet og få kortet i løpet av noen dager. Det er rentefritt inntil 50 dager. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Kredittkorttilbydere sjekker kredittverdigheten din automatisk, det der derfor man ikke må sende inn dokumentasjon. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Virker litt shady når man absolutt må ha et lån uten sikkerhet bare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå