Vetsje Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Hei Jeg har en yamaha tzr med orginal potten på men det er potlitiknapp på den. og jeg tenkte å begynne kjøre til videre gående skolen min og lurte på om det er stor sjanse for å bli tatt med den hvis politiet elns går rundt og sjekker. knappen er under settet? Takk for svar:) Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Har ikke peil på hvor nøye de leter men når jeg gikk på vgs så var purken på skolen flere ganger i uken og sjekket mopeder. Unger ble tatt hele tiden. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Nå er det straks 10 år siden jeg tok mopedlappen. Ting har sikkert endret seg siden den gang. De med mopeder ble ropt opp på calling anlegget på skolen med beskjed om å møte i skolegården. Der stod Statens vegvesen klar med "rulla" å ventet sammen med politiet. Dette skjedde kanskje 3 ganger i løpet av et år. Rett etter sesongstart, en tilfeldig gang i løpet av sesongen og en gang rett før sesongslutt. Jeg hadde også politiknapp så jeg fikk aldri noen problemer. Jeg slapp også unna prikkbelastning hvis jeg ble tatt med trimmet moped så jeg tenkte ikke noe særlig over det. Reglene har vel endret seg med tidens tann så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 For snart 10 år siden gikk jeg vg1 og vg2. Da skjedde dette aldri i løpet av skoleåret. I fjor til i sommer gikk jeg vg3 et annet sted, da var det heller ikke noen slik kontroll. Varierer vel fra sted til sted. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Vi hadde aldri SVV eller den lange arm på inspeksjon hos oss. Men er det ikke bare å si at nøkkelen er knekt eller forsvunnet om de skal ha deg til å starte maskineriet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå