gunners Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Holder på å installere "Gjør det selv pakke" ADSL Tiscali. Det står jo egentlig veldig greitt hvordan det skal gjøres i instruksjonen. Men, jeg har ISDN boksen i andre etg. og jeg ønsker å ha maskinen og ADSL-modemet i første etg. Jeg kan selvfølgelig strekke kabler, men har mest lyst til å flytte ISDN boksen til første etg. Er dette enkelt å gjøre selv, eller bør jeg kontakte en servicemann? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Går sikkert greit å flytte ISDN-boksen, men da må du jo flytte telefonen(e) som er koblet til denne også.. Hvis det er det du vil, er det jo greit Vi må nesten vite litt mer om hvor telefonkabelen kommer inn i huset, og gjerne om det fins noen ledige lednings-par i kabelen mellom telefonkontaktene før jeg eller noen andre kan komme med andre råd... Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg lurer på nesten samme tingen. Får Adsl fra bkk (privat hustand, ikke boligblokk) over nyttår. Telefonledningen kommer inn i 1 etg, mens pc'er står i 2 etg. Det jeg lurer mest på er hvordan adsl kobles opp fra der tlf ledning kommer inn i huset til ruter/modem. Går ut i fra at det enkleste er å legge en tp kabel opp i 2 etg til nettverket som står der. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe litt med dette Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Du kan jo kjøre trådløs ruter fra hovedinntaket. Enkleste løsningen, men også den dyreste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå