8DX8QO0Y Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Hver eneste gang jeg ser en TED talk på youtube så bruker de 19 minutter eller noe på å forklare hvorfor oppfinnelsen eller ideen deres trengs, og ti sekunder på å forklare hva den går ut på eller hvordan den fungerer! Herreguuuuud! Kom til poenget med en gang liksom. Jeg tviler på de som er publikum trenger en gjennomgang av astronomiens historie fra 1600 tallet hvis de først har møtt opp. Jeg ender opp med å fase helt ut og gjøre noe annet enn å se på og så hører jeg "and that's how we hope to help do that, thank you very much!". Endret 16. august 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Det er fordi de ikke er laget for Youtube. Det er laget som tradisjonelle foredrag, men blir filmet og lagt ut etterpå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Det er nettopp det som gjør de så bra. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Skaff deg litt attention span 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Tedtalk er en blanding av fagfolk og 5 minute fame folk som snakker til almuen. Så man må gjerne ta det med teskje metoden. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Uff ja. Ted talks oppleves ofte så klisje og irriterende. Som en gammeldags infomercial. Det føles som det blir skrevet av en blogger som blir betalt pr ord. But it is what it is. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå