nor50 Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Flere store forhandlere av data, hvite og brunevarer kjører jo 50-dagers prisgaranti. Jeg har stort sett på hvert Black Friday oppgradert fjorårets modell til årets. Om man vil spekulere, så burde det vel være mulig å kjøpe produktet litt før Black Friday, og så ta prismatch når det blir Black Friday? Man er selvfølgelig ikke garantert at produktet man kjøper kommer på salg, men produktet jeg oppdaterer har vært på salg hvert år... Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Flere store forhandlere av data, hvite og brunevarer kjører jo 50-dagers prisgaranti. Jeg har stort sett på hvert Black Friday oppgradert fjorårets modell til årets. Om man vil spekulere, så burde det vel være mulig å kjøpe produktet litt før Black Friday, og så ta prismatch når det blir Black Friday? Man er selvfølgelig ikke garantert at produktet man kjøper kommer på salg, men produktet jeg oppdaterer har vært på salg hvert år... Ja, det kan du gjøre. 50 dagers prisgaranti, eller åpent kjøp så kan du spørre om å få prisdiferansen. Om de ikke går med på det er det bare å returnere varen uansett, og kjøpe den på nytt til gamle prisen. Jeg hadde problemer med dette i Jernia en gang, de mente jeg ikke kunne returnere en grill som ble 1000kr billigere dagen etter jeg kjøpte den, og prisforskjellen var latterlig å be om og ble ledd av. Fordi den var åpna kunne jeg heller ikke returnere den. Var dog jeg som lo sist når jeg kjøpte helt lik grill på tilbud, og returnerte den uåpnede grillen, med den dyre kvitteringen dagen etter og fikk tilbake forskjellen på sett og vis til slutt 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Gjelder prisgarantien også tilbudspriser, da? 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Ja, det kan du gjøre. 50 dagers prisgaranti, eller åpent kjøp så kan du spørre om å få prisdiferansen. Om de ikke går med på det er det bare å returnere varen uansett, og kjøpe den på nytt til gamle prisen. Jeg hadde problemer med dette i Jernia en gang, de mente jeg ikke kunne returnere en grill som ble 1000kr billigere dagen etter jeg kjøpte den, og prisforskjellen var latterlig å be om og ble ledd av. Fordi den var åpna kunne jeg heller ikke returnere den. Var dog jeg som lo sist når jeg kjøpte helt lik grill på tilbud, og returnerte den uåpnede grillen, med den dyre kvitteringen dagen etter og fikk tilbake forskjellen på sett og vis til slutt Haha! Den hadde jeg ikke kommet på selv Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Gjelder prisgarantien også tilbudspriser, da? Om det ikke gjelder prisgarantien kan man bare returnere varen, for å så kjøpe den på tilbud. Påpek dette og de vil sannsynligvis betale tilbake forskjellen så de slipper ekstra arbeid for ingenting. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Hvorfor ikke bare kjøpe på black friday, da? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. august 2018 Forfatter Del Skrevet 16. august 2018 Hvorfor ikke bare kjøpe på black friday, da? Jeg annonserer produktet jeg har LITT før Black Friday, og om jeg gjør som tenkt, så slipper jeg å sitte ei stund uten. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Mange har en forutsetning om at prisen ikke må gjelde begrenset antall - noe som black friday tilbudene ofte har. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Prisgaranti gjelder ikke tilbud og varer med begrenset tilgang. Det gjelder ordinære priser på varer som er på lager. Lykke til med å finne varer som er gunstig priset uten at det er et annonsert tilbud. Endret 16. august 2018 av BadCat Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Prisgaranti gjelder ikke tilbud og varer med begrenset tilgang. Det gjelder ordinære priser på varer som er på lager. Lykke til med å finne varer som er gunstig priset uten at det er et annonsert tilbud. Omveien er uansett bare å benytte seg av åpent kjøp som de fleste butikker som har prisgaranti også tilbyr. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Omveien er uansett bare å benytte seg av åpent kjøp som de fleste butikker som har prisgaranti også tilbyr. Mange stygge regler man kan måtte forholde seg til da. Åpnet pakker, tatt i bruk som sin egen, osv. Så viktig å lese vilkårene til de forskjellige butikkene FØR man kjøper da. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Folk som verdsetter tiden sin ville aldri holdt på slik. Det er mer effektivt å bake et brød enn å lete etter smuler. 2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Folk som verdsetter tiden sin ville aldri holdt på slik. Det er mer effektivt å bake et brød enn å lete etter smuler. Hvis jeg kjøper et produkt som uka etterpå er noen tusen kroner billigere, til og med bare 500 kroner billigere, ville jeg forsatt brukt en halvtime av livet mitt til å få tilbake disse kronene. Det er sånn folk blir rike, spare en krone her og der. Men nordmenn er jo til og med for flaue til å spørre om en pizzaeske for å ta med 3-4 pizzastykker som ble igjen på bordet på Peppes. Mange stygge regler man kan måtte forholde seg til da. Åpnet pakker, tatt i bruk som sin egen, osv. Så viktig å lese vilkårene til de forskjellige butikkene FØR man kjøper da. Ja, hender det er regler - så må sjekke nøye. I verste fall har jeg skrevet en omvei på dette også. Kjøp X1 for 1000kr. X er så på tilbud til kr500 og de vil ikke la deg returnere pga brukt eller åpnet pakke feks. Drar til enten samme butikk eller helst en annen av samme kjede, kjøper X2 til kr500. Returnerer denne med kvittering til X1 på 1000kr og voila, jeg har tilbake differansen. Endret 16. august 2018 av Darkbill Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Det skader ikke å legge inn et prisvarsel på varer til flere tusen kroner, men å sitte å spekulere i dette og bruke tid på å returnere varer og få tilsendt nye, kan ikke sies å være verken smart eller effektivt. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. august 2018 Forfatter Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Det skader ikke å legge inn et prisvarsel på varer til flere tusen kroner, men å sitte å spekulere i dette og bruke tid på å returnere varer og få tilsendt nye, kan ikke sies å være verken smart eller effektivt. Når man har fri 24/7 er det ikke noe problem med tid... (Dessuten sparer jeg det jeg har å leve for i 3-4 uker på dette salget...) Endret 16. august 2018 av nor50 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. august 2018 Forfatter Del Skrevet 16. august 2018 Hvis jeg kjøper et produkt som uka etterpå er noen tusen kroner billigere, til og med bare 500 kroner billigere, ville jeg forsatt brukt en halvtime av livet mitt til å få tilbake disse kronene. Det er sånn folk blir rike, spare en krone her og der. Men nordmenn er jo til og med for flaue til å spørre om en pizzaeske for å ta med 3-4 pizzastykker som ble igjen på bordet på Peppes. Ja, hender det er regler - så må sjekke nøye. I verste fall har jeg skrevet en omvei på dette også. Kjøp X1 for 1000kr. X er så på tilbud til kr500 og de vil ikke la deg returnere pga brukt eller åpnet pakke feks. Drar til enten samme butikk eller helst en annen av samme kjede, kjøper X2 til kr500. Returnerer denne med kvittering til X1 på 1000kr og voila, jeg har tilbake differansen. Noen varer er det serienummer el.l. på. Da går det ikke... Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Noen varer er det serienummer el.l. på. Da går det ikke... Eneste varene som har unikt nummer per vare er jo mobiltelefon som jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Eneste varene som har unikt nummer per vare er jo mobiltelefon som jeg kommer på i farta. øøø.......HVA?!!! Aldri hørt om serienummer? Mange som registrerer dette ved salg. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. august 2018 Forfatter Del Skrevet 16. august 2018 Eneste varene som har unikt nummer per vare er jo mobiltelefon som jeg kommer på i farta. Utrolig mange varer som registreres med serienummer ved salg. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Hva slags varer har unike serienummer? Altså der kun akkurat det produktet du kjøper har et unikt serienummer ingen andre har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå