AndreaNord Skrevet 16. august 2018 Rapporter Del Skrevet 16. august 2018 God dag! Har siste årene, som mange andre vil jeg tro, gått mer over til netthandel. Både klær, accessories (smykker, briller etc). Og er veldig fornøyd! Spesielt klær er enkelt å få oversikt over syns jeg, hvor man finner hva og hvor det er billigere. Men designer briller og solbriller har jeg ikke helt fått oversikten over enda! Det er så mange, norske og utenlandske! Hvor kjøper dere designer solbriller online?? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. august 2018 Rapporter Del Skrevet 28. august 2018 Du har https://www.otticanet.com/ der har de veldig mye og ofte bra priser. Personlig foretrekker jeg å kjøpe i butikk siden da får jeg prøvd. Mange briller som ser fine ut, men som ikke passer ansiktet mitt, så slipper bomkjøp om man kan prøve først. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 28. august 2018 Rapporter Del Skrevet 28. august 2018 Kjøper solbrillene mine på næraste bensinstasjon når eg treng det, betaler ikkje meir enn 100 kr paret. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. august 2018 Rapporter Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Kjøper solbrillene mine på næraste bensinstasjon når eg treng det, betaler ikkje meir enn 100 kr paret. Du kjører slav stilen? Endret 28. august 2018 av PatSharpX Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. august 2018 Rapporter Del Skrevet 29. august 2018 (endret) Zalando, Asos, Careofcarl og Yme bruker jeg, men handler oftest i butikk pga det PatSharpX sa. Så kjøper jeg billige solbriller fra feks bensinstasjoner som jeg bruker til festival eller andre ting hvor det er sannsynlig at jeg mister brillene... Endret 29. august 2018 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
AndreaNord Skrevet 13. september 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Zalando, Asos, Careofcarl og Yme bruker jeg, men handler oftest i butikk pga det PatSharpX sa. Så kjøper jeg billige solbriller fra feks bensinstasjoner som jeg bruker til festival eller andre ting hvor det er sannsynlig at jeg mister brillene... Okey, ja har også sjekket ut Zalando og Asos, men føler ikke at de har et tilstrekkelig utvalg. Da har jo for eksempel de fysiske butikkene mer briller og solbriller! Sjekket ut otticanet.com, ser for så vidt veldig bra ut Så også smartbuyglasses.no når jeg søkte rundt forrige gang, hadde ekstremt mange designerbriller og billig. Og stoler mer på .no sidene må jeg innrømme! Siktet ikke direkte til bensinstasjonene haha. Men takk for tips Endret 13. september 2018 av AndreaNord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå