Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få bekreftet forelskelsen og steget videre

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger råd.

For tiden har jeg vært i kontakt med en helt herlig jente, har både møtes mye og vi sender mye via telefon. Har vært på date i Oslo (hvor hun holdt rundt meg og holdt hender hvor enn vi gikk) som gikk veldig bra, samt taco kveld og andre småtreff som også har gått veldig bra. Vi gir hverandre mye komplimenter, og snakker om alt og ingenting når vi er sammen. Føles som en veldig god kjemi, hvor både hun og jeg har sagt at vi liker hverandre veldig godt. Flere ganger hvor vi begge har hatt lyst til å bli seksuelle med hverandre, første gangen var ble vi enige om at det var bedre om vi tok det rolig, for hun ville bli bedre kjent med meg. Vært med venninner av hun og hun med venner av meg, også veldig god stemning der. Planlegger også å gjøre til sammen i fremtiden. Har hatt kontakt med hun tidligere, ca 1,5 år siden, da hadde hun type, som nå ikke lenger er i bilde. Fikk kontakt igjen med hun for 3 uker siden, og har treffes 6-7 ganger + at hun jobber på matbutikken jeg bruker ca hver andre dag. Hvor jeg får gode/lange klemmer både når jeg kommer og når jeg går. Når vi er alene kysser vi og hun sliter veldig med å dra når vi er sammen på tomannshånd.

Grunnen til at jeg skriver denne posten er; Jeg er veldig usikker på hva som skjer videre, er dette bare en vill forelskelse eller vil hun gå videre? Og evt når skal jeg gå inn for å si at jeg ønsker noe seriøst med henne? Burde jeg snart ta steget?

Jeg er veldig dårlig på å lese signaler, og forstå meg på jenter generelt, derfor er jeg usikker.

Takk for svar, gutt 24 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bare rek rundt som ei båt med revnet seil.

Finn ut hva du vil. Du sier "mer seriøst" – det er et meningsløst begrep. Konkretisér. Vil du ha sex? Vil du ha hyppigere treff med henne? Vil du flytte sammen med henne? Finn ut av alt dette her, og så kommuniserer du det til henne.

Er du usikker på hva hun vil, så spør du. Drit i mindgames og hele dette "jeg skjønner meg ikke på kvinner" pisspreiket – hvis du ikke skjønner deg på kvinner så er det fordi du ikke prater med dem.

Ta tak i rattet på denne doningen og styr den aktivt, ikke bare skump rundt på måfå.

Anonymous poster hash: be9e5...0fa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, du burde ta steget og få henne til sengs (eller prøve og få nei)! :)

Ikke brett ut i det vide og det brede om følelser og "hvor er vi i forholdet" og "hvor er vi på vei". Ikke spør hva hun vil. Det viktige her er hva du vil. Vis hva du vil og se om hun følger etter. Fortsett å ha det gøy sammen, lag taco og ha bra sex. La hun ta initiativ til å ville bli sammen. La hun få være jenta i forholdet.

Ta steget. :)

Endret av DukeRichelieu
Lenke til kommentar

Høres ut som du fort kan ende opp i friendzone hvis du ikke blir mer seksuelt aggressiv overfor henne. Du har ikke ligged med henne engang, og begynner å snakke om forhold og forelskelse?

Nevner du disse tingene nå kan jeg garantere at du skremmer henne bort. Din jobb er enkel, arrangere morsomme dates som ender med sex, og aldri nevne følelser eller forhold - det er hennes oppgave. Kvinner bruker mye lengre tid på å finne ut om de vil binde seg til deg, å pushe på dette går aldri bra. Du skal pushe på sex, ikke monogami. Og aldri spør, det oser av usikkerhet noe som er en stor turn-off.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...