AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Jeg opplevde utroskap for snart tre år siden. Etter det skjedde hadde jeg en mistanke, men jeg avfeide det som at det var mine tanker som skurret. Da jeg fant ut at det stemte med virkeligheten, så ble intuisjonen min beste venn, så og si. Følte meg litt synsk, som en tankeleser og privatdetektiv. Etter dette lovte jeg meg selv å aldri avfeie noe som helst. Mine sjalu tanker var korrekte. Skummelt! Så jeg var singel i ca 2-3 år før jeg møtte kjærligheten på nytt i vår. Ei skikkelig god jente. Før noen sier at jeg ikke er klar for forhold fordi jeg er engstelig ang. utroskap, så er jeg mindre sjalu enn mange menn jeg har møtt. Jeg nekter aldri dama noe som helst og jeg gir henne masse frihet, sånn litt taktisk, slik at det er meg hun vil ha. "Fake it till you make it" kan man vel si. "Du må jo ut å ha det gøy, ikke tenk på meg!!" Spør sjelden hva hun gjør, hvor hun er, stalker ikke osv. Gir henne pusterom og alt om hun behøver, men hun vil alltid henge/sove sammen så det er vel greit. Men jeg kjenner meg engstelig og sjalu. Tenker på alt som kan gå skeis. Er det nå på tide å avfeie dette som dustete tanker? Er den jævla fadderuka som bare bryter med hele sommer-romansen som setter meg ut av balanse... Hva skal man lene seg på når man ikke kan si til seg selv "det er bare i ditt eget hode". Selvtillit? Egentlig litt dustete tråd. Jeg vet jo hun aldri ville gjort noe galt. (Føler likevel jeg har sagt dette til meg selv før...) Anonymous poster hash: 550a8...4b1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Jenter pluss alkohol skaper en særdeles uheldig setting, og ei jente som setter seg selv i slike situasjoner er ganske enkelt ikke kjærestemateriale i mine øyne. Og du kan naturlig nok ikke vite at hun aldri ville gjort noe galt. Basert på egen og bekjentes erfaringer så er det eneste jeg vet med 100% sikkerhet at det ikke finnes ett eneste individ i denne verden som under de riktige forutsetninger ikke er tilbøyelig til å være utro. Senest forrige lørdag var jeg ute på byen og ble grinda hardt på gulvet av ei som i ettertid viste seg å ha kjæreste. Langt over streken hadde det vært dama mi. Disse tingene skjer ikke av og til, de skjer hele tiden. Hvis du absolutt skal være eksklusiv med ei dame som drar ut og drikker og fester uten deg så er mitt beste råd at du må prøve å slutte å bry deg. Ellers blir livet ditt et helvete, noe det forsåvidt virker som det allerede er. Og alt dette for hva, sex? Den bør jaggu være god Endret 16. august 2018 av coffeee Lenke til kommentar
afterall Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Ei jente som drikker alkohol uten typen tilstede er ikke kjærestemateriale? Rull inn da. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Selvtillit? Ja, her har du svaret. Og ikke bare selvtillit, men selvfølelse. Du aner ikke hvorfor denne dama gidder å være sammen med deg, det er derfor du går rundt og er livredd for at hun skal finne noen bedre hele tiden. Jobb med å finne ditt eget verd, så vil du også føle deg tryggere på at dama di faktisk vil ha deg og ikke bare går og venter på å bedra deg – og dersom det viser seg at det er det hun gjør så vil du lettere kunne gå videre med hodet hevet og være glad for at du er kvitt henne. 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Ei jente som drikker alkohol uten typen tilstede er ikke kjærestemateriale? Rull inn da.Hvor du legger lista for hva du måtte anse som kjærestemateriale og ikke, er fullstendig uinteressant. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Hvor du legger lista for hva du måtte anse som kjærestemateriale og ikke, er fullstendig uinteressant. Du som tok det opp, da. To be fair. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå