ilpostino Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Om en ukes tid drar jeg til de baltiske landene og har planer om å ta buss mellom hovedstedene. Noen som har gjort det før og heller vil anbefale andre transportmåter? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Har kjørt problemfritt og billig mellom Vilnius og Riga. Ikke verst kvalitet på bussene heller. Så lenge du holder deg til de kjente selskapene som kjører fra hovedbussstasjonene så skal det være som å reise mellom hvilke som helst andre europeiske byer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Om en ukes tid drar jeg til de baltiske landene og har planer om å ta buss mellom hovedstedene. Noen som har gjort det før og heller vil anbefale andre transportmåter? Hvordan gikk det? (tar gjerne en liten oppsummering/reisebrev) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Hvordan gikk det? (tar gjerne en liten oppsummering/reisebrev) Det gikk overraskende greit å komme seg mellom hovedstedene. Bussterminalene lå høvelig sentralt i alle byene. Jeg har skrevet om det på reisesiden min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Det gikk overraskende greit å komme seg mellom hovedstedene. Bussterminalene lå høvelig sentralt i alle byene. Jeg har skrevet om det på reisesiden min. Oi, de reisesidene kan jeg fint anbefale andre å lese! Veldig bra! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Oi, de reisesidene kan jeg fint anbefale andre å lese! Veldig bra! Takk. Yoda sier en skal lære videre det en kan og da er en slik side et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå