AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Jeg skriver denne meldingen litt full etter en grei kveld på byen, beklager eventuelle uklarheter eller skrivefeil.Hei! Jeg er 180 høy og 130kg 25 år gammel og har begynt med universitets studier. Jeg har i de siste dagene vært ute på hjemmefester og byen og det har blitt mye alkohol. Jeg har aldri hatt sex før, men har prøvd relativt aktivt i det siste. Jeg har lurt meg selv lenge med at jeg ikke trenger noen, men jeg har blitt mer og mer ensom over årene og det dreper meg sakte men sikkert. Jeg er relativt sosial og inkluderende mot andre loners da jeg prøver å ikke la andre ha det som jeg føler det selv if that makes sense, men havner ikke innenfor den type gutt som de fleste vill ha beklageligvis. Jeg har klart med god innsats å få ett par snaps fra søte jenter som jeg pratet aktivt med, men det er mye som går i mot meg i hodet mitt. Har tanker i hodet som sier at jeg er for tjukk for at noen skal være intrisert når det er så mange kjekke gutter rundt meg, etc. Jentene viser interesse på en vennlig måte, men så føles det som at de tar distanse så jeg ikke skal tro at det var noe mer. Jeg har det kjempe flott på disse festene men går alltid kjempe deppa hjem. Jeg forstår at det lange alternativet ville ha hvert å komme i gang med trening og få en god diett, men håpte i dette tilfettet på noen gode ord, tips og motivasjon. Anonymous poster hash: 28db0...3f4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Først må du avklare med deg selv hva slags relasjon du ønsker å bygge. Dette deles hovedsaklig inn i to hovedgrupper; kortsiktige forhold (ONS, hookups osv) eller langsiktige forhold (kjæreste, parforhold etc.) Slik jeg leser posten din antar jeg det er kjæreste og et lengre forhold som bør være målet. Å treffe noen på byen kan være en god start for å få til dette, men det anbefaler jeg ikke. Spesielt fordi du ikke har noen erfaring og det faktum at svært få relasjoner som starter etter byen og sex er mer enn noe kortvarig. Du vil også unngå at den første opplevelsen med dette er negativ, type møter noen på byen, har sex, du blir forelsket og hun vil ikke treffe deg igjen. Mitt råd til deg er derimot følgende; sjekk ut nettdating; styr unna tinder men sjekk ut sukker.no og de aktørene som legger til rette for noe mer langsiktig. Ja, jeg innser at du har en oppoverbakke i forhold til andre menn hva gjelder nettdating - men så fort du blir kjent med noen damer og de liker deg så spiller utseende ikke lenger like stor rolle for dem. Nettdating på platformer med litt «tregere» timeline ala sukker fremfor tinder gir deg denne muligheten. Her kommer du til å skrive meldinger med all slags type jenter som er lei av byen, fuckboys og er ute etter noe seriøst og i denne prosessen er ikke utseende like viktig for dem, det spiller fortsatt en rolle såklart, får du svar på den første meldingen er det game on og gode muligheter, da er det helt opp til deg. Får du henne litt investert og deretter inviterer henne ut på en kopp kaffe er du godt i gang. Det som også er en faktor her er selvbilde og selvtillit. Hvis du er overvektig og føler deg dritt på grunn av det og har dårlig selvtillit på grunn av det så skinner dette igjennom og dette er noe som kan ødlegge enhver romantisk eller seksuell relasjon. Det jeg prøver å si er, enten så må du godta din egen kropp og få deg til å føle deg bra og komfortabel med egen kropp - eller så er det bare å begynne å trene med en gang. Det finnes mange eksempler på overvektige menn som gjør det bra med damer, men de er selvsikre og komfortable i egen kropp. Lykke til! Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Om du ønsker varig suksess med jenter foruten å være heldig på byen en gang i blant, så må du gjøre en betydelig innsats. Det finnes ingen enkle løsninger med ett enkelt unntak: Prøv deg! Et gjennomgående problem for mannlige jomfruer (og jeg snakker av tidligere erfaring) er at de kanskje aldri egentlig har prøvd seg eller tatt skikkelig initiativ. Bare det å begynne å faktisk prøve kan gi positive utslag og overraskelser. Jeg skulle gjerne fortalt deg at det var en enkel løsning som kunne gi deg uendelig hell med kvinnene, men den eksisterer dessverre ikke. Om du virkelig ønsker å bli bedre med kvinner, så sett deg et mål og gjør det som må til. Ett år går ganske fort, men du kan også utrette veldig mye på den tiden! Det virker ikke som du er interessert i å gå ned i vekt, men den brutale sannheten er at det sannsynligvis vil være en av de beste investeringene du gjør med livet ditt. Ikke bare vil du få en bedre kropp, men du vil også få et bedre selvbilde og føle deg mer selvsikker. Lykke til! Endret 16. august 2018 av DukeRichelieu 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 Du er omtrent 50kg for tung (med mindre du har bakgrunn i bodybuilding) og 5 år for gammel til å skulle begynne med å jakte damer på byen som jomfru. Det toget har gått for lengst, og stasjonen er lagt ned. For deg handler det om å møte kvinner i hverdagen, på jobb, på fritidsaktiviteter, etc… I situasjoner hvor du føler deg vel og hvor du slapper av og gjør noe du elsker å gjøre. Spesielt hvis det er kjæreste du er ute etter – det finner du så godt som aldri på byen. Anonymous poster hash: 6988e...03e 2 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Du er omtrent 50kg for tung (med mindre du har bakgrunn i bodybuilding) og 5 år for gammel til å skulle begynne med å jakte damer på byen som jomfru. Det toget har gått for lengst, og stasjonen er lagt ned. For deg handler det om å møte kvinner i hverdagen, på jobb, på fritidsaktiviteter, etc… I situasjoner hvor du føler deg vel og hvor du slapper av og gjør noe du elsker å gjøre. Spesielt hvis det er kjæreste du er ute etter – det finner du så godt som aldri på byen. Anonymous poster hash: 6988e...03e Vil ikke helt anbefale å aktivt gjøre noe på jobb, da det fort kan bli å stikke hånden I et vepsebol. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Bli den du ville ønsket å være med, dersom du var jente. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 Du er omtrent [...] 5 år for gammel til å skulle begynne med å jakte damer på byen som jomfru. Det toget har gått for lengst, og stasjonen er lagt ned.Hva? Langt ifra. Det er bare å sette i gang. Du kommer langt med et hei og å oppføre deg normalt. Ikke prøv deg på noe cheesy, oppfør deg som om du er god nok til å ikke trenge å imponere noen. Lær deg å flørte. Anonymous poster hash: be988...13a 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Du er omtrent 50kg for tung (med mindre du har bakgrunn i bodybuilding) og 5 år for gammel til å skulle begynne med å jakte damer på byen som jomfru. Det toget har gått for lengst, og stasjonen er lagt ned. For deg handler det om å møte kvinner i hverdagen, på jobb, på fritidsaktiviteter, etc… I situasjoner hvor du føler deg vel og hvor du slapper av og gjør noe du elsker å gjøre. Spesielt hvis det er kjæreste du er ute etter – det finner du så godt som aldri på byen. Anonymous poster hash: 6988e...03e Bare å begynne å slanke tryne var det en vis mann som sa til meg. Lang vei å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå