inzyr Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har nå sett på Di-fusion 17" LCD fra amraam.no og lurte på om dette er en god skjerm. Jeg kommer til å primært bruke den til spill, litt til å se på film og bitte litt til graphic. Er denne skjermen å anbefale? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har aldri hørt om det merket før, så det er kankje litt risky? Men hvordan er statsene på skjermen da? liten responstid og gode kontrastforhold er gode egennskaper. Se også Denne geniale tråden For mere info om valg av LCD skjerm Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Dette er det som står på amraam.no om skjermen: Sort/sølv, 1280x1024, 16,7 m 350:1, 350 cd/M2, 14 ms responstid, 3 års garanti, høyttalere Har sett på den posten før og bestemte meg for å kjøpe Hyndai Q17S, men juleutgiftene ble litt større enn antatt, så jeg må nok vente litt før jeg kan kjøpe den. Derfor når jeg så denne så ble jeg litt interresert? Endret 16. desember 2003 av inzyr Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hadde ikke gått for den da den mangler DVI. Dessuten reagerer jeg på at jeg ikke finner noe særlig om den skjermen på nett. Jeg er meget skeptisk til responstiden på den der. Så skeptisk at jeg misstenker for å oppgi kun fall time som ms, eller så har de en merklig måte å måle ms på. Det er nemmelig svært få skjermer som tilbyr så liten ms, og de koster som regel litt mer. For å være helt ærlig med deg tror jeg julekalendern til hw kan ha en skikkelig overraskelse for deg som skal ha LCD. Men du har en annen fordel da når du handler via nett: Angrefrist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå