crazydevill Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Hei. Lurer på om det er noen jenter der ute som kan gi meg et ærlig svar:) Jeg er alenepappa til 4 gutter 50/50 med mor. Hva tenker dere på en i min situasjon angående forhold/kjæreste? Føler at de jeg møter,chatter med blir helt uinteressert/redd når jeg sier jeg har 4 unger.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Hvor gammel er du? Er vel like greit at de mister interessen hvis de ikke er interessert i å date noen med så mange barn allerede? Lenke til kommentar
crazydevill Skrevet 15. august 2018 Forfatter Del Skrevet 15. august 2018 Hvor gammel er du? Er vel like greit at de mister interessen hvis de ikke er interessert i å date noen med så mange barn allerede? jeg er 37år. jo jeg er enig i det, men lurer vel mere på om det er noen i hele tatt som er interessert når det er snakk om 4 barn? føler det er rimelig håpløst.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 (endret) Kvinner vil vel generelt ha sine egne barn om de er fruktbare og under 30 år, og minimum 5 stk tilsammen er nok litt mye for noen som mest sannsynlig har sett for seg 1-3 barn. Du stiller vel sånn sett i tungvekterklassen og dermed har du litt mindre utvalg. Endret 15. august 2018 av vidor Lenke til kommentar
AnkerOlsen Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Jeg trodde aldri at jeg skulle finne en ny kjæreste til min da kone og jeg gikk fra hverandre. Etter et par år falt jeg over den virkelige kvinnen som aksepterte mine 3 50/50 barn og hadde et barn fra et tidligere forhold. Vi gifter oss til sommeren 2019. 3 Lenke til kommentar
crazydevill Skrevet 15. august 2018 Forfatter Del Skrevet 15. august 2018 Jeg trodde aldri at jeg skulle finne en ny kjæreste til min da kone og jeg gikk fra hverandre. Etter et par år falt jeg over den virkelige kvinnen som aksepterte mine 3 50/50 barn og hadde et barn fra et tidligere forhold. Vi gifter oss til sommeren 2019. godt å høre:) gratulere så mye med bryllup og masse lykke til:) Lenke til kommentar
AnkerOlsen Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 godt å høre:) gratulere så mye med bryllup og masse lykke til:) Takk så mye! Jeg ønsker deg lykke til å finne den eneste! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Jeg er alenepappa til 4 gutter 50/50 med mor. Legg ut denne infoen på din profilside. Da får du kontakt med de som er uredde og interesserte. Det er mange som, av ulike grunner, ikke vil ha egne barn, og da bør ikke dette være noe problem. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Det er nærliggende å tro at mange mister interessen fordi de vil ha egne barn og tenker at det er vanskelig å overtale deg til å få flere barn og/eller at de ønsker å bygge en familie sammen med noen fra bunnen av og at det ikke passer sammen med å føde ditt femte barn. Det er altså mulig at du har best sjanser med kvinner som allerede har egne barn. Jeg er for ordens skyld en mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Er nok alltid en eller annen der ute, er bare å finne den ene. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Jeg trodde aldri at jeg skulle finne en ny kjæreste til min da kone og jeg gikk fra hverandre. Etter et par år falt jeg over den virkelige kvinnen som aksepterte mine 3 50/50 barn og hadde et barn fra et tidligere forhold. Vi gifter oss til sommeren 2019. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Hei. Lurer på om det er noen jenter der ute som kan gi meg et ærlig svar:) Jeg er alenepappa til 4 gutter 50/50 med mor. Hva tenker dere på en i min situasjon angående forhold/kjæreste? Føler at de jeg møter,chatter med blir helt uinteressert/redd når jeg sier jeg har 4 unger.. Det spørs helt hvor og hvordan du legger frem at du har 4 barn med 50% av ansvaret. De fleste fertile damer som er 30 og ikke har barn har som regel et ønske om det og selvom du ikke sier eksplisitt at ikke du vil ha flere barn så er 4 barn mer enn hva de fleste ønsker seg... og hvis premisset for å innlede noe med deg er å ha ne viss relasjon med disse er det ikke rart om en del er tilbakeholdne på grunn av det. Jeg vet ikke hva slags platformer og hvor du treffer disse damene, men mitt tips til deg er uansett å fortelle om dette ganske tidlig og avklare dette slik at både du og de du innleder noe med ikke investerer masse tid og krefter bare for å oppleve at det ebber ut i ingenting på grunn av dette. Min spådom er at det er mange damer som vil være intressert i deg selvom du har ansvaret for 4 barn - men da gjerne de som er 30+ har egne barn eller ikke har ønske om egne barn. Vær i forkant og fortell henne greie så skal du nok se at du får napp etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå