AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Jeg hadde saken min oppe for kontrollkommisjonen i går og da vi avsluttet møtet sa advokaten i kontrollkommisjonen at de nok ikke fikk til å gi noe svar i dag, men at jeg ville få svar i morgen. Da altså i dag. Advokaten min sa til meg før han gikk at han regnet med å få svar fra kontrollkommisjonen rundt ettermiddag. Kan jeg fortsatt forvente å få svar fra kontrollkommisjonen i dag selvom kl er 18? Jeg regner med at advokaten slutter på jobb rundt kl 16 og har gått fra jobb nå? Eller er det slik at de vil gi svar i dag uansett og at hun vil jobbe overtid? Noen som vet? Anonymous poster hash: 6c3b7...435 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Det er vel bare kontrollkommisjonen og advokaten som vet om de jobber overtid i dag.. Smør deg med litt tålmodighet Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2018 Forfatter Del Skrevet 15. august 2018 Det er vel bare kontrollkommisjonen og advokaten som vet om de jobber overtid i dag.. Smør deg med litt tålmodighet Ja, det er vel sant. Jeg skal prøve. Tenkte bare kanskje noen her hadde kunnskap om det, så tenkte at det var verdt å spørre sånn i tilfelle. Men jeg tenker i alle fall at siden hun sa at jeg ville få svar så får jeg vel svar i dag med mindre de har en veldig god grunn til å ikke gi meg det? Anonymous poster hash: 6c3b7...435 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå