Wintel Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Ønsker en knapp ved siden av PM-knappen eller mellom Report og Quote som legger vedkommede inn i en personlig "Killfile" slik at alle meldinger fra denne brukeren blir filtrert bort fra de forum jeg leser... Endret 16. desember 2003 av wintel Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det er sånt som er bakdelen med vevbaserte forum, det blir aldri fleksibelt nok. (I motsetnad til t.d. Usenet.) Eg saknar t.d. ein enkel måte å følgja med på berre 3-4 grupper, eller filtrera vekk heile trådar som er fullstendig uinteressante. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 tviler på at dette er en funksjon verdt å kaste bort tid på ettersom jeg ikke tror at det er mange som kommer til å benytte seg av den. Det skal mye til før jeg gidder å kreve å ha en knapp som utelukker alle poster å vises for min bruker. Det er jo bare å ikke lese postene til den personen du ikke gidder å høre synspunkter fra. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Støttes. Killfilter hadde vært über. Det er iallefall et par troll jeg kunne tenkt meg å plinke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Selv om nok flere hadde ønsket å sett en slik funksjon så er ikke det en funksjons om vi vil jobbe med å få på plass. Med mindre den kommer i nye versjoner av Invision i fremtiden ta Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Denn funksjonen er i neste versjon av invision board: http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=103232 Endret 16. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Synes kanskje det er rart at en slik funksjon faktisk blir implementert ettersom det vil kunne skape kaos og gjøre en tråd rimelig uforståelig om noen svarer på en melding uten å lime inn teksten det kommenteres på. Jeg kan forstå ønsket om en slik funksjon, men jeg kan ikke helt forstå at det kan fungere tilfredstillende. Men, det er jo opp til enhver bruker å velge om funksjonen skal taes i bruk. Jeg tror ikke jeg vil komme til å benytte meg av den. Uansett, mer og bedre funksjonalitet vil gjøre brukere fornøyd og dermed vil det være en fordel. Så, ok, jeg støtter den Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvis en/flere tråd(er) killes av 3-4-5-6 brukere, vil det bare bli kaos Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) QUOTE (jarmo @ 16/12/2003 : 21:04) Hvis en/flere tråd(er) killes av 3-4-5-6 brukere, vil det bare bli kaos enig. Tenk og på serverbelastningen da dette sansynligvis må gjøres serverside... Vi er da uansett ikke så dumme at vi ikke klarer å screene uønskede innlegg manuelt? I det minste får vi oss en god latter hver gang vi ser poster av duster som bare poster dritt Endret 16. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 QUOTE (GeeZuZz @ 16/12/2003 : 20:40)Denn funksjonen er i neste versjon av invision board: http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=103232 Konge. Da skal det plinkes, gitt. QUOTE (jarmo) Hvis en/flere tråd(er) killes av 3-4-5-6 brukere, vil det bare bli kaos Per que? Killer man tråder, slipper man å forholde seg til dem i det hele tatt. Man må jo vite hva den handler om før man killer den, jeg regner ikke med at man får avansert scorefunksjonalitet hvor man kan automagisk score tråder med visse ord nord og ned. QUOTE (enden)Vi er da uansett ikke så dumme at vi ikke klarer å screene uønskede innlegg manuelt? I det minste får vi oss en god latter hver gang vi ser poster av duster som bare poster dritt Jeg synes det er trist å se folk som kun er ute på ******, jeg. Enda verre er det at folk fortsetter å mate trollene. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 når jeg først leste forslaget tvilte jeg litt, men QUOTE Ignore UserNot surprisingly another popular request. Simply put, each member can edit and maintain their own "ignore" list which allows them to "collapse" posts made by a member on their list. A link is provided to expand the post to allow it to be read if desired. The administrator can select which member groups are immune from the ignore list. ser ikke så dumt ut det der man har muligheten til å lese dem uansett, de bare vises ikke automagisk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tør jeg tippe på at Fiskepinna, JoachimR og Seixon kommer til å bli fast inventar på den kill-listen? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Hvem, hvem og hvem? Politikk/religion-postere? Jeg holder meg unna den delen av forumet, ellers takk. Jeg har ingen særlig tiltro til hverken av delene. Edit: Jeg måtte jo kikke. Akkurat som når noen nevner tubgirl eller goatse. Ja, psilocybe, faren for at det trekløveret havner i et killfilter er klart til stede. Endret 16. desember 2003 av LarsC Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 den nyskjerrigheten der er bare ikke sunn LarsC. Det burde du ha skjønt da du trykket på goatse... (var dum nok jeg og) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 QUOTE (GeeZuZz @ 16/12/2003 : 20:40) Denn funksjonen er i neste versjon av invision board: http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=103232 Evig mye stilig der da. Den multiquote saken så jo genial ut Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 QUOTE (psilocybe @ 16/12/2003 : 21:43) Tør jeg tippe på at Fiskepinna, JoachimR og Seixon kommer til å bli fast inventar på den kill-listen? Og hvem skal Olsen og resten av kommunistene diskutere med da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 QUOTE (Anders Leipsland @ 17/12/2003 : 14:00) QUOTE (GeeZuZz @ 16/12/2003 : 20:40) Denn funksjonen er i neste versjon av invision board: http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=103232 Evig mye stilig der da. Den multiquote saken så jo genial ut Og den vil da komme i standardvinduet og ikke i quote vinduet når du skal svare på en tråd Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 QUOTE (Anders Leipsland @ 17/12/2003 : 14:01) Og hvem skal Olsen og resten av kommunistene diskutere med da? jeg, som selverklært anarkist. men jeg er bare ute etter å spamme Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Does not parse, oxymoron detected: 'spamme i Off-Topic' Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 QUOTE (wintel @ 16/12/2003 : 14:33) Ønsker en knapp ved siden av PM-knappen eller mellom Report og Quote som legger vedkommede inn i en personlig "Killfile" slik at alle meldinger fra denne brukeren blir filtrert bort fra de forum jeg leser... hehe.... noen du virkelig ikke liker ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg