Hemnesen Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Jeg prøver desperat å spore opp en film fra 80-tallet en gang. Jeg husker ikke så mye av plottet, men det handler om en ung kar som sitter med en datamaskin, og så får han kontakt med noe/noen som gjør at det nesten blir krig, eller at det i allefall nesten får dramatiske konsekvenser. Denne mannen hadde en knalltøff rød jeep som han kjørte rundt i. Kan noen hjelpe meg å finne ut hva den heter, og hvem som spilte i den??? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 (endret) wargames? er allerede en tråd oppe om film id her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250122 Endret 15. august 2018 av Lugmeister Lenke til kommentar
Hemnesen Skrevet 15. august 2018 Forfatter Del Skrevet 15. august 2018 Ikke wargames nei. Denne filmen var ikke så kjent, men den var veldig spennende og intens Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Lurer på om ikke Charlie Sheen raste rundt i en Jeep i denne filmen? Kul film Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Miracle Mile fra 1988 dreier seg om en atomkrig eller noe i den dur. Hovedpersonen får en telefon tidlig i filmen, og så er helvete løs! Veldig spennende og mange artige detaljer å plukke opp i filmen. Husker ikke akkurat en rød jeep da, men er noe helikopter inne i bildet. Kanskje verdt å sjekke ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå