steinslb Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 (endret) Hei, etter jeg har prøvd å trillstarte mopeden så sittet kickstarten nesten fast, jeg må spenne fryktelig hard for å få den ned, jeg tok av sylinderen, men den er fortsatt fryktelig hard å få ned. Kan det være noe galt med veiva? Er en yamaha dtr 09mod Endret 15. august 2018 av bjydnsteinsland Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Ta av dekselet til svinghjulet og drei på det for hånd. Det skal være noe motstand pga. magnetene med det skal ikke sitte fast. Lenke til kommentar
steinslb Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 Ta av dekselet til svinghjulet og drei på det for hånd. Det skal være noe motstand pga. magnetene med det skal ikke sitte det kjentes bra ut bortsett fra på ein plass der det var ein del motstand. men det går rundt om eg tar litt i. skal eg ta på sylinder og alt og prøve å starte? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Du har sjekka at stempelet er helt og sylinder ikke er full av riper? Hvis det er motstand i kicken uten sylinder montert så er det noe galt. Den skal gå veldig lett og fint. Lenke til kommentar
steinslb Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Du har sjekka at stempelet er helt og sylinder ikke er full av riper? Hvis det er motstand i kicken uten sylinder montert så er det noe galt. Den skal gå veldig lett og fint. ja då er det noe galt, det er motstand i kicken når sylinder er av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå