fjarle Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Men her på berget venter vi fortsatt.Google Assistant åpnet i Sverige Lenke til kommentar
inside_910718 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Noen som vet når Google kjørte beta av Assistant på svensk? Det ble kjørt beta av Android på norsk mellom mars og juni iallefall. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Noen som vet når Google kjørte beta av Assistant på svensk? Det ble kjørt beta av Android på norsk mellom mars og juni iallefall. Du må vel ha svensk IP for å benytte det? Lenke til kommentar
Storvesiren Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Har hatt den norske versjonen i rundt ett år, jeg er med i Googles testgruppe, og får hele tiden brev med "Konfidensielt" fra Google. Har ikke lov til å kommentere noe om selve tjenesten, uten å bli kastet ut ut av gruppen. Men siste eposten derfra er som vanlig, så det blir nok neppe dette kvartalet. Lenke til kommentar
ZTG3BEK3 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Noen som vet når Google kjørte beta av Assistant på svensk? Det ble kjørt beta av Android på norsk mellom mars og juni iallefall. Rundt 9.mars i følge denne svenske siden: http://feber.se/mobil/art/379194/betaversion_av_google_assistan/ Lenke til kommentar
AR85 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Har hatt den norske versjonen i rundt ett år, jeg er med i Googles testgruppe, og får hele tiden brev med "Konfidensielt" fra Google. Har ikke lov til å kommentere noe om selve tjenesten, uten å bli kastet ut ut av gruppen. Men siste eposten derfra er som vanlig, så det blir nok neppe dette kvartalet. Hvordan melder du deg inn i testgruppen? Lenke til kommentar
ABNOR Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Det som irriterer meg litt er at de skal nasjonalisere tjenestene sine. Det er flott å ha en norskspråklig søkemotor og google assistant... men majoriteten av tiden vil jeg ha dette på engelsk. 90 % av det jeg søker på er engelsk. Og med tekniske duppeditter er det oftere lettere å finne ordet på engelsk enn jallaordet på norsk. Man bør ha både norsk og engelsk tilgjengelig, og kunne snakke begge språk med tjenesten. Jeg vil da mest bruke engelsk for teknisk og mesteparten jeg søker etter, og litt norsk på hverdagslige ting. 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Hvordan melder du deg inn i testgruppen? Du blir invitert, f.eks hvis du er aktiv som Local Guide. @Storvesiren: Fikk du ikke en e-post 13/08 som sa noe annet? Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Man bør ha både norsk og engelsk tilgjengelig, og kunne snakke begge språk med tjenesten. Det er nøyaktig slik Assistant fungerer, selv om du er i Norge. Du velger bare de søkespråkene du vil ha aktive, så lytter den etter hvilket språk du snakker. 3 Lenke til kommentar
Kris Meyer Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 En venn av meg fikk akkurat jobbtilbud i Cork for utvikling av Norwegian Speech Recognition Technology for Google, så det kan enda være en stund. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 En venn av meg fikk akkurat jobbtilbud i Cork for utvikling av Norwegian Speech Recognition Technology for Google, så det kan enda være en stund. Jeg tipper det er ganske mange andre enn kompisen din som jobber med dette hos Google. Lenke til kommentar
AR85 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Hvordan melder du deg inn i testgruppen?Du blir invitert, f.eks hvis du er aktiv som Local Guide.@Storvesiren: Fikk du ikke en e-post 13/08 som sa noe annet? Hva sa den mailen da? 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 En venn av meg fikk akkurat jobbtilbud i Cork for utvikling av Norwegian Speech Recognition Technology for Google, så det kan enda være en stund. Google Now har jo forstått norsk i flere år allerede, så det er ikke noe nytt de jobber med.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Hva sa den mailen da? Viser til Storvesirens første setning: får hele tiden brev med "Konfidensielt" fra Google. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 (endret) Du blir invitert, f.eks hvis du er aktiv som Local Guide. @Storvesiren: Fikk du ikke en e-post 13/08 som sa noe annet? Jeg fikk mailen 13. som jeg regner med er det du sikter til. Er ganske rød skrift på en del av disse mailene ja :-) Endret 15. august 2018 av learntofly Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Er det betaprogram eller previewprogram dere er med på for å få testet dette på Norsk? Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Er ikkje sikker på kor mange som har gjort dette, men Power butikken nær meg har / hadde ihvertfall importert Google Home i frå Wallmart i Amerika, så har hatt Google Home med Google Assistant å leike meg med denne sommaren Lenke til kommentar
andylove Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Relativt enkelt å gå rundt dette. Last ned Google assistent fra apkmirror og endre språket på telefonen din til engelsk (USA) og vipps så har du tjenesten aktiv. Dog vanskelig å alltid måtte kommunisere på engelsk eller skrive meldinger på engelsk, men tjenesten funker overraskende bra. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Relativt enkelt å gå rundt dette. Last ned Google assistent fra apkmirror og endre språket på telefonen din til engelsk (USA) og vipps så har du tjenesten aktiv. Dog vanskelig å alltid måtte kommunisere på engelsk eller skrive meldinger på engelsk, men tjenesten funker overraskende bra. Hvorfor ikke bare hente ned i fra Google Play, så endre språk på telefonen før eller etter. Ingen grunn til å hente APK fra andre steder. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Relativt enkelt å gå rundt dette. Last ned Google assistent fra apkmirror og endre språket på telefonen din til engelsk (USA) og vipps så har du tjenesten aktiv. Dog vanskelig å alltid måtte kommunisere på engelsk eller skrive meldinger på engelsk, men tjenesten funker overraskende bra.Joda, men jeg oppfatter hovedpoenget i denne tråden er assistant på norsk - personlig tipper jeg det er klart før jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg