Dr3as Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jeg er en av mange som wooops, fant ut at co'op(multiplayer) på den siste addonen til hordes of the underdark ikke fungerer(er heller ikke laget for å fungere). ble ganske sur da men finnes mange kampanjer du kan laste ned å spille.. så greit nok.. så var jeg innom en spillebutikk der han bak kassa sa at det finnes en beta patch som gjør det mulig iallefall å gjøre dette.. så nå lurer jeg på.. noen som vet hvor jeg kan få tak i denne.. vil så gjeeeerne ha den.. nwn for meg er venner sammen som spiller og har det gøy.. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 mp skal fungere når 1.60 patchen kommer. Kom egentlig i dag, men ble trukket tilbake da det var en feil på den. Ingen ny dato på patchen. Men regner med at det blir i løpet av de neste dagenen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Håper jeg også.. gleder meg utrolig.. er jo mulig med en del fra og tilbake saves osv.. det nydeligste spill ever nå spiller jeg dwarf, først fighter og så dwarven defender :D Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 patchen kom vist nå var iallefall en 1.61 update som ble lastet ned.. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jupp.. det er korrekt.. 1.61 er nå ute, og i dag skal jeg kanskje kjøpe meg HoU. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 kjøpte 3 stk i går.. en til meg og så til 2 kamerater greier ikek å legge det helt fra meg så sitter å forsker p åforskjellige folk her.. men ender nok som sagt opp med en dwarven defender Lenke til kommentar
ewt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg ville gått for følgende: Spill først NWN uten å legge inn exp. packene: Spill Dwarf Barbarian: Str16,Dex13,Con18,Int13,Wis8,Cha6 til lvl. 4, velg weapon focus og power attack. Legg inn 1 Fighter class, for å få Weapon Specialization (krav i NWN: Base attack 4+, dette får du ikke med mindre du er Fighter lvl4 i exp.packene- oppdatert etter D&D 3.5e) Deretter kan du eksportere karakteren din, starte HotU og velge karakteren din. Sjekk manualen og kjør opp feats som kvalifiserer deg til å bli weapon master, men ikke velg denne før du har 20lvl som barbar (og 1 lvl som Fighter). Du kommer til å bli uslåelig, hvis det er det du ønsker... (jeg blir aldri lei av dette spillet...) Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det er masse info om det der på forumet til Bioware - http://nwn.bioware.com/. Bl.a hvordan du kan ha en dual-install slik at du kan spille muliplayer med NWN/SoU installasjonen, og spille singleplayer med NWN/SoU/HoU installasjonen. 1.60 patchen ble trukket fordi den ødela copy-protection for dem som har kjøpt "gold edition" av spillet. Men singleplayermoduler du laster ned skal stort sett virke. De seriøse modul-lagerne har fiksa bugs som har oppstått i modulene sine. Mvh. SvUpP Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 PS! Da er patch ute! Enjoy! Mvh. S. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Noen som vet om det går ann å kopiere nwn mappa over til en annen maskin, så jeg slepper å instalere på den andre maskinen min..? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Bare å prøve det vel!! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Det gikk faktisk helt fint.. grunnen til at jeg lurte er fordi det er på iallefall 3 gb, tar litt tid å dra over på 22mbit trådløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå