Breivik. Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Ville bare si at jeg begynner å se meg lei alle de klagene som Telenor får! Halvparten av alle de negative tingene som telenor har fått opp gjennom tidene er det ikke grunnlag for å skrive. Det er jo klart at Telenor har gjort noen tabber, men dei er jo tross alt Norges største teleselskap. Har selv både mobil abbonoment, ADSL (uten limit) og hustelefon abbonoment fra Telenor. Mine erfaringer er at de har god kundeservice (greit, det tar tid av og til å komme fram). At de har døgn åpen kundeservice er jo heller ikke noe å klage på. Jeg sier ikke at de aldri gjør feil, men det er så unødvendig å klage på de når du ikke har grunnlag for å klage. F.eks det er en bekjent som har opplevd noe trøbbel med de, og du sier at telenor er dritt p.g.a han hadde problem. Så sier bekjentskapen din og at Telenor er dritt, og dette får telenor til å virke ut som at det er flere misfornøyde kundet enn det virkelig er. Dette gjelder ikke bare Telenor, men også mange andre selskap. Til slutt, Telenor gjør en god jobb syns, jeg av erfaring! mvh Jan Erik Endret 16. desember 2003 av je_breivik87 Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det eneste negative jeg kan komme på om Telenor er den fordømte GB-kvoten! (den eneste tingen som irriterer MEG...) Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har hatt mine feider med telenor opp gjennom, kan vel si meg noe enig i hva du skriver om de.. Synes de bommer styggt på ett par steder, som med GB grensen på bredbånd for eks.. For å se på de andre sidene, så er de jo faktisk ikke billigst på noe.. Og de hadde ALDRI vært størst hvis de ikke hadde vært statseid.. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Joda, er enig i det om Gb grensa. Men generellt sett er Telenor et selskap jeg trives med. Endret 16. desember 2003 av je_breivik87 Lenke til kommentar
Subwoofah Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sikker på at du ikke glemmer prisen også? Lenke til kommentar
chil Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 okai. det er ikke noe galt med telenor, MEN staten har gitt telenor en unik marketdposisjon, når gamle televerket ble omgjort til telenor fikk de beholde eier skapet til tele linjene. Telenor sier så klart ikke Nei takk til dette. Jeg synes alle teleselskapene enten kunne kjøpe seg inn på telelinjene eller leie dem av staten det er tross alt OSS staten som har betlat og bygd dem ikke telenor. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Telenor er relativt dyrt, men du får blant annet antivirus og døgnåpen kundeservice (med kort ventetid etter mine erfaringer). Lenke til kommentar
muffe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har bare positivt om telenor, bortsett pra pris og GB limit. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 PENT sagt Jan Erik! Det er ikke noe negativt med Telenor, men en ting som er dumt er at det er begrensninger ved nedlastning (Kvoten) Lenke til kommentar
mikk Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Merker at det generelt er endel missnøye med TN. Men, alle leverandører har sine svakheter. Tror ikke TN er noe dårligere en andre :: Enig i at GB sperren er teit. TN taper mange kunder på det. Lenke til kommentar
kim Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Bluecom var tilgjengelig med en gang telenor adsl var tilgjengelig her, slik er det vel over hele landet. Så skjønner ikke helt problemet. Telenor om du ikke laster ned så mye, Bluecom om du laster ned en del. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 mye av problemet med TN er vel oxo at dem har en tendens til å legge kjelker i veien for mange andre aktører fordi dem eier alt som er av linjer. Dem tabbet jo seg litt ut med å legge ut oppskriften på nettet for en av sine datterselskaper om hvordan låse opp abonnements sperren på mobiler. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Joda, er enig i det om Gb grensa. Men generellt sett er Telenor et selskap jeg trives med. Har telenor så høye hastigheter da? Gb er ganske raskt... 1000 Mbps Trudde telenor kun leverte 1Mb ADSL jeg :/ Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Joda, er enig i det om Gb grensa. Men generellt sett er Telenor et selskap jeg trives med. Har telenor så høye hastigheter da? Gb er ganske raskt... 1000 Mbps Trudde telenor kun leverte 1Mb ADSL jeg :/ det er snakk om at du bare kan laste ned et visst antall gb per måned, ikkje om kor stor fart du har Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 se her: Vi fikk pc tilbud på jobben,da var bla adsl fra Telenor og Nextgentel med,tilbudene fra de to var følgende: ADSL.Telenor, 704/128,10 GB,36mnd inkl etablering. Pris:357 ADSL.Telenor,1024/256,10GB,36mnd inkl etablering. 441 ADSL.Telenor,1024/256,fri bruk,36mnd inkl etablering. 553 ADSL.Nextgentel Bravo,850/384,fri bruk,36mnd inkl etablering. 352 ADSL.Nextgentel Charlie,1350/512,fri bruk,36mnd inkl etablering. 429 ADSL.Nextgentel Delta,2000/640,fri bruk,36mnd inkl etablering. 554 At telenor ikke gremmes over å gi et sånt tilbud når nextgentel sitt står rett under?For en krone mer hos Nextgentel så får du altså 976/384 EXTRA! Nei hvorfor vi klager?helt ufattelig........... ps:jeg jobber ikke hos nextgentel nei!! pps:Telnor skal vistnok ha en god ping på linjene sine,det er jo posetivt da.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 det er snakk om at du bare kan laste ned et visst antall gb per måned, ikkje om kor stor fart du har Jeg vet det da, har hatt sånn GB grense før. Men jeg sa det på min måte fordi fyren skrev Gb istedet for GB! Gb er jo gigabit, ikke gigabyte! b=bit B=Byte håper noen har lært no idag! Forresten, hva er gb? Det heter GB! Lenke til kommentar
Xder Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Er ganske enig med deg jan. Jeg har Telenor selv og det er vel bare to ting jeg kan klage på. Den er download grensa og den treige hastigheten. Telenor bør se litt på svenske hastigheter Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Skjønner ikke hvorfor dere klager på GB grensa, det er faktisk noe de som har VELGER SELV å kjøpe, det er vel ikke sånn at Telenor står med en pistol mod hodet deres ? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Telenor er heilt greit.. Har ALDRI hatt problem med telenor linja.. 100% stabil.. då eg høyrer stadig vekk at en kompis har problemer med disconnecting i Battle.net (warcraft3/SC ++) og andre spel .. MEN, det er 2 ting telenor har som irriterer meg.. ELENDIG ping til Battle.net(Warcraft3 TFT max hekta) ca 200 ping til b.net og eg spelar ofte, og lagg er en stor uting i battle.net då det minste er viktig og ikkje minst pingen.. Og GB kvota den er litt teit. men eg har 10gb sperre og må sei at eg aldri har gått over den(downloader lite, sida eg spela so mykje på b.net + nokre andre grunnar) telenor er midt på tredet..er usikker på prisane i mobil og telefon men jaja Lenke til kommentar
johna Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 okai. det er ikke noe galt med telenor, MEN staten har gitt telenor en unik marketdposisjon, når gamle televerket ble omgjort til telenor fikk de beholde eier skapet til tele linjene. Telenor sier så klart ikke Nei takk til dette. Jeg synes alle teleselskapene enten kunne kjøpe seg inn på telelinjene eller leie dem av staten det er tross alt OSS staten som har betlat og bygd dem ikke telenor. Telenor eier IKKE linjene lenger. Nettopp bestemt.. Blir spleiselag med alle operatører av vedlikehold... Endelig. Uansett suger Telenor,, dårlig kunderservice, Masse fyfy dyre gebyr, elendige priser og lever kun pga av folk som ikke vet at det finnes andre selskap. I tillegg en stygg policy når det gjelder å kapre kunder.. De bryter alle regler som teletilsynet har satt, hele tiden.. Nei, godt å vite at de er på slitern snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå