TurboJugend 2 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har laget meg en hjemmeside og ønsker at den skal være tospråklig. Norsk og engelsk. Noen som vet hvordan det lar seg gjøre lett og enkelt? Jeg bruker Dreamweaver MX. Takknemlig for svar Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Du oversetter siden til engelsk, og legger den på nytt område, enkelt og greit.. Eksempel: Engelsk: www.Dittdomene.no/en/ Norsk ligg da på: www.dittdomene.no eller /no/ Ingen program som oversetter bra, så du må nok gjøre det selv.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Eller bare lag en iframe med en url fra din egentlige side der du kjører altavistas webtranslator, f.eks <iframe src="http://babelfish.altavista.com/babelfish/urltrurl?url=http%3A%2F%2Fdittdomene.no&lp=en_es&tt=url"></iframe> Der oversetter altavista dittdomene.no fra engelsk til fransk! Oje. Akkurat! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ... oje, men det er omtrent den dårligste tjenesten på nett. Mer ussel oversetter skal du lete lenge etter. Gjør det selv. Det er ikke så vanskelig. Er det utrolig mye tekst, får du noen andre til å gjøre det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Gjør det selv. Det er ikke så vanskelig. Er det utrolig mye tekst, får du noen andre til å gjøre det. Sier meg enig her. Du vil aldri finne en oversettingstjeneste som er 100% stabil.. Overstett det selv og få noen til å gå over det dersom du er usikker.. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jepp! Oversett til engelsk selv, generatorer er best om du skal skjønne hva en tekst handler om - den skriver ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå