Tåkefyrste Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Huff, håper ikke dette betyr at man er låst til norsk innhold på netflix i utlandet. Var så flott å hive på netflix på ipadn på kveldene sist jeg var i USA når jeg fikk tilgang til amerikansk innhold. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Netflix svarte også at reglene foreløpig ikke gjaldt for den norske tjenesten, men de er litt i en særstilling fordi du vanligvis uansett har tilgang til det lokale Netflix-biblioteket i landet du oppholder deg i. Betyr det at man som bruker kan velge f.eks. på ferie i Gran Canaria å se på spansk eller på norsk Netflix-bibliotek? Hva med undertekstene, hvordan er spanjolene på det i sitt Netflix-bibliotek? Er det endelig sånn at man kan få se en engelsk film med engelske undertitler der, men fortsatt ikke om man ser den samme filmen hjemme i Norge? Eller risikerer man at den da kun blir tilgjengelig på spansk og andre språk i undertekstene enn engelsk? Endret 14. august 2018 av G Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg ahr canal digital kabel TV og kan bruke t-we appen i utlandet. Var i Spania i juni. Så på alle TV kanaler uten problemer via mobilnettet, men møtte litt restriksjoner via wifi og spansk fibernett-abonnement. Dette skyldes at når du (uansett hvor du er i verden) vil få din mobiltrafikk rutet hjem til Norge før det går ut på internett. Så du IP adresse registrert i Norge uansett hvor du er i verden når du benytter data-roaming. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Huff, håper ikke dette betyr at man er låst til norsk innhold på netflix i utlandet. Var så flott å hive på netflix på ipadn på kveldene sist jeg var i USA når jeg fikk tilgang til amerikansk innhold. Gjelder bare innenfor EU/EØS Lenke til kommentar
HasseiSkyen Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 En liten korreksjon. Jeg bor tidvis i Algarve, Portugal, er der nå og vi har hatt Netflix lenge (nordisk variant, dessverre uten portugisk undertekst, som hadde vært ok for å lære språket her). Følger serien 3%. Hbo Nordic har vi hatt siden påske. Følger Westworld. Sumo har jeg ikke selv så status der kjenner jeg ikke. NRK Nett TV har vi også hatt lenge. Lenke til kommentar
Nepsel Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 "Gratistjenester" som NRK Lenke til kommentar
sosh82 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Dvs at man slipper å fake gps/ip for å bruke youtubeTV? Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Hadde vi bare fått samme innhold som våre naboland. Får jo inn hvilke episoder de har i svensk netflix, men får ikke sett det pga regionsperrer.. Bruk vpnKan anbefale f secure freedome og nordvpn Jeg bruker PIA vpn, men det hjelper lite.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg