Hofer Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 For første gang er ikke premiepotten høyere enn forrige utgave av turneringen, men den er likevel vanvittig høy.E-SPORT: Onsdag starter gigantturneringen i DotA 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Oh på tide å laste ned Dota 2 VR da for å følge kampene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg er klar. Dog, jeg misliker oppsettet i "group stage" en smule, for mye skjer samtidig og det blir umulig å følge med på alt. De burde kjørt dette over flere dager isteden, penger ser jo Valve ut til å ha nok av. Liquipedia har en grei oversikt over kamp oppsettet. Det er jo best å følge med innenfra klienten ellers kjøres det som regel mange kanaler via twitch. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 WAOW Første gang på flere år det er en artikkel om Dota2 på Gamer, WAOW dere har progressert. KLAPP KLAPP KLAPP Jeg trengte ikke å påminne dere 30 ganger om TI i år, bra jobba, fortsett sånn. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 WAOW Første gang på flere år det er en artikkel om Dota2 på Gamer, WAOW dere har progressert. KLAPP KLAPP KLAPP Jeg trengte ikke å påminne dere 30 ganger om TI i år, bra jobba, fortsett sånn. Ro ned. Det ble med denne éne artikkelen i forbindelse med TI. Gamer har sannsynligvis ikke fått med seg at turneringen er ferdig en gang, og gidder ikke løfte en finger for å fortelle om progresjonen underveis, eller utfallet til slutt .. ... Men det er vel ikke så givende for Gamer å dekke et spill ingen i redaksjonen liker? Synd, men .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå