Terminator2 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei. I det siste, har eg fått eit problem med IE: Når eg trykker på ei mp3 fil eller ein mpg fil så starter den direkte i IE, istaden for atr eg får opp det vanlige spørsmålet om lagre eller åpne. Veit at ein kan høgreklikke lagre mål, men dette blir irriterande syns eg. Fann ikkje desse innstillingane i Alternativer for internett. Er det noko eg har oversett?(overser ofte elementære ting...) På førehand takk for svar! Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 har du quicktme installert? hos meg hjalp det å avinstallere quicktime. Hvis ikke så kan du kikke litt i instillingene til iexplore. Lenke til kommentar
Terminator2 Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 har du quicktme installert? hos meg hjalp det å avinstallere quicktime.Hvis ikke så kan du kikke litt i instillingene til iexplore. Ja. har quicktime, men det er jo satt opp for og ikkje håntere dei filtypane, men gjer det visst likevel.... Hmmmm.... Er det andre program enn quicktime som fungerer med .Mov filer? (kjekt å ha) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå