Niklasp Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Gruppe-FaceTime blir utsatt til senere.Apple dropper ny funksjon til iOS 12-lanseringen Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Skulle ønske MS gjorde en liten innsats med Skype igjen, det skal så lite til. Gi den alt det face time har, og litt til, bare at den fungerer på alle plattformer. Finnes alternativer så klart, men Skype er et kjent navn, har et stort konsern bak, er ikke facebook eller google osv. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg er litt skeptisk til Skype. Tenker at de fort kan bli forbikjørt. Lenke til kommentar
Alf Ivar Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Jeg er litt skeptisk til Skype. Tenker at de fort kan bli forbikjørt. Skype er helt uvurderlig i min bransje når jeg kommuniserer med folk fra hele verden. Alle hos oss bruker Skype, og jeg ser ikke helt hva alternativet kunne være. Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Skype er helt uvurderlig i min bransje når jeg kommuniserer med folk fra hele verden. Alle hos oss bruker Skype, og jeg ser ikke helt hva alternativet kunne være. Lync Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Lync Skype for business har vel overtatt for Lync i dag om du vil ha nyeste løsning fra Microsoft. Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Å ja vet. Snart kommer skype for lync De bytter navn på produktene oftere enn opel kommer med nye bilmodeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg