AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Jeg skulle ta et ipad adapter ut av veggen og så etter den var ute kom jeg borti de der du putter i veggen med ene fingeren, kjente strømmen gikk litt opp i handen (venstre side) og føler meg litt rar i handen. Hva skal jeg gjøre? Er veldig bekymret! er dette nok til å lage noe fare? Anonymous poster hash: cded0...02b Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Nei, om du ikke merker noe nå, så er alt ok. At du føler deg rar i hånda, kan jeg nesten garantere at er fordi du kjenner etter. Tenk på noe annet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2018 Forfatter Del Skrevet 13. august 2018 Tusentakk^! er bare ekstremt ekkelt og tenke på det jeg har lært med at hjertet kan stoppe osv, og så kjente jeg jo strømmen gikk litt oppover handen Anonymous poster hash: cded0...02b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2018 Forfatter Del Skrevet 14. august 2018 Støtet føltes og egentlig ganske kraftig ut men tok fingen bort med en gang, skjønner ikke helt hvordan det går an når jeg tok den ut av veggen før? Anonymous poster hash: cded0...02b Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Dette er vel bare noen "strøm-rester" som ligger igjen i strømadapret som ga deg er litt juice. Har fått 220 volt direkte fra kontakten i meg og lever enda, så det går nok bra, men det er ubehagelig og tar gjerne en 10-20 timer før det er som før igjen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Det heter for øvrig elektrisk støt på norsk. Shock er engelsk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå