Søvning Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 (endret) Her om dagen koblet jeg til en ekstra skjerm til PCen min. Jeg flyttet Discord og Streamlabs over på den sekundære skjermen. Etter jeg hadde frakoblet den midlertidige ekstraskjermen var det som om Streamlabs satt fast og ville ikke vise seg på skrivebordet mitt lenger. Jeg har blant annet prøvd å re-installere programmet, men til ingen nytte. Er det noen som har en løsning? Endret 13. august 2018 av Søvning Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Prøv å klikk på ikonet på oppgavelinjen og trykk windowsknapp+alt+en piltast. Dette vil flytte vinduet en skjerm i retningen av piltasten Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Trykk på ikonet sånn at det får fokus. Deretter Alt+Space, R. (restore) Deretter Alt+Space, M. (move) Hold så inne piltast venstre. R og M er kanskje noe annet på norsk. Dette kan du sjekke ved å gjøre tilsvarende manøver på et vindu du har på rett skjerm. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Prøv å klikk på ikonet på oppgavelinjen og trykk windowsknapp+alt+en piltast. Dette vil flytte vinduet en skjerm i retningen av piltasten Feil, windowsknappen + pil. Evt prøv å tving PC-en til enskjermmodus med windowsknapp + P Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Windowsknappen+pil snapper vinduet til siden, i hjørnet på nåværende vindu. Det ksm brukes for å snapper fra skjerm til skjerm også, men da må man trykke flere ganger 1 Lenke til kommentar
Søvning Skrevet 14. august 2018 Forfatter Del Skrevet 14. august 2018 Noen få trykk med Windows+pil og det ordnet seg. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå