sedsberg Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 (endret) Tempo Sport 125 fra 1960-ognoe. Pappas motorsykkel stoppet plutselig og vi tror kanskje muligens at svinghjulet er gåent. Er visse ting som tyder på det. Uansett så finner jeg det ikke med Google, på Ebay eller hos Kjell Berg. Noen som har tips om hvor man kan finne slikt? Eventuellt erstatning som passer? Det er en elendig konstruksjon så jeg vil tro det ikke er mange igjen av de. Det er merket Bosch LM/UT1/142/30L15 og roterer mot klokka. Endret 13. august 2018 av sedsberg Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Har du sjekket med Gisle Huge (Huge MC, Bodø)? http://www.skurkeklubbenmc.com/Deler%20og%20Dealers.htm Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. august 2018 Forfatter Del Skrevet 14. august 2018 Takker! Da har jeg noen flere jeg kan høre med. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Du kan også sjekke veteranmopeden.no. Han har det meste til Tempo. Hyggelig kar er han også? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 Vi får trolig tak i et obygningskit til elektronisk tenning og 12V-anlegg. Inkl nytt og bedre svinghjul. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Vi får trolig tak i et obygningskit til elektronisk tenning og 12V-anlegg. Inkl nytt og bedre svinghjul. Hvor får du tak i det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 Det var min far som bestilte via han som han kjøpte sykkelen av. Kan spørre ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå