steinjarle Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 For å få deg til å høre på den du virkelig er interessert i.Spotify vil la deg hoppe over så mange reklamer du vil Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Bra initiativ fra Spotify! Nå må vi bare håpe at andre tar i bruk lignende funksjoner. Det er sykt irriterende å se f.eks den samme Telia-reklamen gang på gang. Jeg trenger ikke å se den 30 ganger i løpet av en dag! 1 Lenke til kommentar
Sebastiana Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Bra initiativ fra Spotify! Nå må vi bare håpe at andre tar i bruk lignende funksjoner. Det er sykt irriterende å se f.eks den samme Telia-reklamen gang på gang. Jeg trenger ikke å se den 30 ganger i løpet av en dag! Jeg velger å betale en hundrings fremfor 900 telia reklamer måneden? Ditt valg 2 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Jeg velger å betale en hundrings fremfor 900 telia reklamer måneden? Ditt valg Jeg gjør det også, ville bare poengtere at det er ikke alle plattformer man kan kjøpe seg fri fra reklame. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 De har kommet så langt i å foreslå musikk basert på hva vi liker og spiller, at det er flaut når de for eksempel selger inn annonser på musikk vi aldri har indikert er på radaren vår. Og gjentagende, gjentagende, gjentagende ... reklame gir motsatt effekt av hva annonsør ønsker. Lytter blir bare irritert og assosierer dem og deres produkt med den følelsen. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg velger å betale en hundrings fremfor 900 telia reklamer måneden? Ditt valg Jeg gjør det også, ville bare poengtere at det er ikke alle plattformer man kan kjøpe seg fri fra reklame. Hvilke plattformer er det da? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Hvilke plattformer er det da? Inntil nylig så var det jo f.eks Youtube, i alle land bortsett fra USA vel og merke. TV-reklame, selv etter en betydelig årlig investering (ser ikke på TV uansett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg