MR_T Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) spillet er så bra at akkurat som counter strike, så vil jeg morrowind skal ha en egen "sticker" blir enklere en å floode gamer.no med masse morrowind spørsmål?. MR_T aja bare mine 2 cents Endret 16. desember 2003 av MR_T Lenke til kommentar
KAS Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Counterstrike er ikke "sticky" fordi det er bra, men fordi alt for mange spørsmål blir stilt om det Morrowin er nok et utrolig bra spill (selv om jeg ikke likte det så godt som mange), men det er ikke nok topics om det til å rettferdiggjøre en "sticky" Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Counterstrike er ikke "sticky" fordi det er bra, men fordi alt for mange spørsmål blir stilt om det Morrowin er nok et utrolig bra spill (selv om jeg ikke likte det så godt som mange), men det er ikke nok topics om det til å rettferdiggjøre en "sticky" med fare for å få en advarsel. så er løsningen enkel, lage flere poster ( for å ungå advarsel " så er det så klart ironi" ) MR_t Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Jeg er eig i at det bør lages en sticky thread om Morrrowind. Spillet er såpass komplekst og for enkelte vanskelig å forstå. Ved å lage en egen FAQ/Spørre-thread slipper man disse "løse" trådene rundt om i gamer.no-forumet. Det har også blitt slik at man diskuterer og spør om andre ting enn det emnet tilsier. F.eks. laget jeg for ikke så lenge siden en tråd om noen "Strenght-problemer" jeg hadde. Her utvilket diskusjonen seg utover. En forum-bruker laget til og med nye spørsmål i tråden min som var dedikert til Strenght-problemer. Forum-brukeren følte antakeligvis at det var for mange tråder om nettopp Morrowind! Dette skjer stadig vekk i flere tråder om det geniale spillet Morrowind. Det er kanskje en indikator på at man bør samle alle spørsmål og svar i en tråd? EDIT: En ting til; hvorfor er emnet i denne tråden på engelsk? Endret 16. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Enig.. Det har jo og vært mange tråder om Morrowind!! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hmm, omtrent 63,2% av alle CS-spørsmåla (før stickyen jaffal, har ikke sett etterpå) dreide seg jo om å få 60 eller whatever FPS i CS - det gjør ikke Morrowind-postene. Dessuten er Morrowind så mye å diskutere og dissikere at å samle alt i en post (særlig masse spørsmål) ville gjort det vanskeligere for folk som har noe vettugt de lurer på (som for eksempel nevnte Strength-problem) å få svar på spørsmåla sine. Min bønn består i at det ikke lages en Morrowind-søppelbøtte før det er et TYDELIG behov for det. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 enig med JayHem synes ikke det skal lages en stivky om morrowind, les manualen istede Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvis vi oppretter en sticky tråd for Morrowind vil vi bli nedrent med klager fordi vi ikke oppretter tråder for 613 andre spill også. Vi lager kun sticky tråder for de ekstremt populære spillene - basert på innlegg i forumet. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Enig.. Det har jo og vært mange tråder om Morrowind!! grunnen til at topic'n var på engelsk er at jeg er lettere distre å snakket engelsk med en kunde. skal se om jeg får det gjort om nå. MR_T Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Vi lager kun sticky tråder for de ekstremt populære spillene - basert på innlegg i forumet. *hostehost* Populært behøver tydeligvis ikke å bety populært, ser jeg. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Vi lager kun sticky tråder for de ekstremt populære spillene - basert på innlegg i forumet. Vel. Bare for morroskyld søkte jeg på "Morrowind". Fikk 22 temaer. Søkte deretter på "Counter-Strike". Fikk 20 temaer. Kanskje Morrowind er mer populært enn det ser ut til? Endret 16. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Vi lager kun sticky tråder for de ekstremt populære spillene - basert på innlegg i forumet. Vel. Bare for morroskyld søkte jeg på "Morrowind". Fikk 22 temaer. Søkte deretter på "Counter-Strike". Fikk 20 temaer. Kanskje Morrowind er mer populært enn det ser ut til? Ellers kanskje fordi du hadde fått opp 50 ganger så mange Counter-Strike-tråder hvis ikke Counter-Strike hadde en dedikert tråd med 255 innlegg? Husk også å søke på alle mulige skrivefeil av ordet Counter-Strike - for ikke å snakke om de som bare skriver CS. ;-) Men uansett: Dette med sticky tråd på populære spill utgår uansett når forumstrukturen endres. Se denne tråden for mer info, og mitt siste forslag: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=159785 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Når 1.6 kom så var det 5 nye poster om dag angående cs. Det er 2 i uka om Morrowind Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, greit. Jeg gir meg. Det er bare det at jeg har en utrolig avhengighet av Morrowind for tiden. Tror/Vet at det er årsaken. Søkte etter CS. Søket gav ufattelige 100 temaer! Men jeg må legge til at det var to Morrowind-tråder blant alle trådene i CS-søket. Jaja. Får vel heller lage nye tråder etterhvert som man lurer på noe. Dessutent blir som det JayHeM sa; at det blir vanskeligere å få svar på ting man lurer på. Skal holde meg på beina fremover Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 vell den linken admin'en sende vil gjøre det enklere å holde det oversiktlig så, takker å bukker MR_T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå