Stig-Arne Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Er helt enig. Men det er jo tøft å kunne cruise litt rundt i byen i stede for bare etter en løype. Men en ting setter jeg ett beinhardt krav på. Det er at spillene man kjøper faktisk fungerer. Ta f.eks NFSU. Har ikke tall over hvor mange tråder det er på forumet om at det er feil på det. At man må endre på regionale innstililngene for å få det til å fungere. Oppdateringen til spillet funker ikke som den skal. Det er det jeg krever. Man betaler for noe, så fungerer det ikke. Irriterer meg noe vanvittig. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har nå sittet å lest endel innlegg her på forumet... Må si at fleste parten av dere krever sinnsykt av spillene nå til dags... Ta for eksempel NFS:U ... Det er få som sier noe om de positivt om spillet?? Ja, grafikken på møtende biler kunne vært bedre. Ja, banene kunne vært større, og hatt mer frihet. Men skulle EA lagt ett "perfekt" spill, så måtte sannsynlighvis PC'ene rundt om hatt 1 gb skjermkort, 5 Ghz processor og rimelig FETT med ram... Konsollene hadde ikke hatt sjangs til å kjøre det. Min mening er at NFS:U er ett bra spill. EA har aldri skrytt av å ha lagd en simulator, det er 100% arcade spill. Hva mener dere?? Har vi blitt for kravstore til spillverden???? Og hva skal egentligt til for å lage ett spill som "oppfyller" VÅRE krav??? Bare en presisering... EA har ikke laget dette spillet (på samme måte som at Gyldendal ikke skriver bøker) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg så for meg muligheten til å ha "garasje" for å mekke, åpne byer (det er mulig, bare se på GTA3 og ikkeminst midtown madness!) som man kunne cruise rundt i til alle døgnet's tider, og lissom stikke innom de stedene man visste at street racing foregikk for å få meg seg ett løp... Det hadde vært noe det.. Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Enig med flere her. Jeg tror ikke jeg er mer kravstor nå enn før, men jeg er lei av at fokus er rettet på grafikk i stedet for gameplay. NFSU er et eksempel på nettopp dette. Hva er egentlig dette spillet uten all "sminken"? Det er et temmelig ordinært spill som hadde druknet i massen om det ikke var for at det har blitt så profilert. NFSU kunne vært gjort langt bedre uten at det hadde gått på bekostning av ytelse, det kunne gjerne blitt enklere å kjøre også. Grafikken er nok det desidert tyngste i spillet, mens andre momenter (som har blitt nedprioritert) hadde kostet relativt lite. Enig med deg i din vurdering. FIFA 2004 har også denne sminken, men spillbarheten er jo en skam uten like. EA og EA Sports begynner dessverre å minne om Microsoft, de kan ikke bli for store uten nevneverdige konkurrenter ... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg så for meg muligheten til å ha "garasje" for å mekke, åpne byer (det er mulig, bare se på GTA3 og ikkeminst midtown madness!) som man kunne cruise rundt i til alle døgnet's tider, og lissom stikke innom de stedene man visste at street racing foregikk for å få meg seg ett løp... Det hadde vært noe det.. Høres ut som "Street Legal Racing: Redline" i grunn. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Men street legal racing er litt døllt. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Men street legal racing er litt døllt. Dessverre alt for mange bugs, og har en "uferdig" følelse, men det er mange gode ideer i spillet. Med mer penger i ryggen kunne det blitt en virkelig hit. Endret 20. desember 2003 av Aasgaard Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Men street legal racing er litt døllt. Dessverre alt for mange bugs, og har en "uferdig" følelse, men det er mange gode ideer i spillet. Med mer penger i ryggen kunne det blitt en virkelig hit. Som jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har aldri spilt det bilspillet "alle" snakker om, og kommer aldri til å gjøre det (delvis fordi "alle" snakker om det og jeg er drittlei å høre om det i så måte, en ny tråd for omtrent hver eneste ting som skjer der blir litt mye i lengden). Men tanken slo meg uansett, det hadde vært så fett med et spill som GTA VC i MMO utførelse med en enorm by, og mange radiokanaler hvorav fler ble faktisk drevet av DJ's med et minimum av skills på området. Og man må kunne løpe omkring i tillegg til å kjøre utrolig fete custom biler med mange fler muligheter enn i det spillet dere snakker så mye om. Desverre ligger det ennå mange år frem i tid av hovedsaklig 2 grunner: Hastigheten generelt på internett er langtfra bra nok, og de fleste gamere's maskiner er ennå ikke kraftige nok til å takle noe slikt. Men om f.eks. 5-6 år vil jeg tro det burde begynne å bli mulig. Man kunne jo ha et by-miljø i en slik enorm by, og så kunne man kjøre ut av byen (laste nytt scenario mens man blir sjekket ut i kontroll i porten), og hva finner man på utsiden? Jo, enorme områder med både diverse mobs og MAD MAX stil, bander med slike kjøretøy, krig om bensinen o.s.v. Og Tina Turner et eller annet sted.. halvnaken og deilig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 GTA3 med nettradio mulighet! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ja..synd at det nesten er blitt slik at grafikken opptar mye oppmerksomhet.. men gameplayen er blitt nedpriotert. men vet ikke om vi har blitt får kravstore,er jo ikke så vanskelig og skille et bra spill fra et dårlig.iallefall hvis man har spilt en stunt. men de har vel ansvar de som lager spill også,synes ikke det har blitt så mye bedre gameplay på spillene de siste årene.. hvis man ser på underground,skulle man nesten tro handlingen stammer fra n.f.s 3-4(selv om det er et arcade spill)og ingen frihet til og cruse rundt i gatene.da blir spillene korte. sikker mange som spiller vice city,midtown madness,og gt 3 ennå p.g.a den store friheten i spillene. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg tror vi har blitt for kravstore på grunn av alle spillene. Det er jo så mange spill som er ute på markedet og noen av produsentene som lager dem prioriterer grafikk foran gameplay og det er ganske mange,men heldigvis finnes det jo mange spill som har bra grafikk og gameplay så vi får noen ganger i både pose og sekk... Jeg synes ikke alle spillene EA lager er noe tøv,men det er da noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå