Tullballj Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Har familie i Kristiansund, men det er så dyrt å reise med widerø når man ikke kan kjøpe ungdomsbillett. Tips til hvordan man kan reise billigere? Ofte kjører jeg fordi det er biligere enn å fly, men det tar minst 10 timer hvis jeg treffer med alle fergene, så det er ikke bare å reise klokken 16 på en fredag og være hjemme igjen til jobb mandag klokken 7. Endret 12. august 2018 av Tullballj Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Bestille tidligere? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Reis med eurobonus poeng. Finn gode måter å tjene opp poeng på(varierer fra person til person) og bli god på det. Da får en lett nok poeng til å dra innenlands(10 000 t/r). Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 12. august 2018 Forfatter Del Skrevet 12. august 2018 Det er ikke alltid så lett å bestile tidlig. Lenke til kommentar
det Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Bergen Trondheim med Norwegian. Trondheim - Kristiansund med buss/båt. Edit: Med litt flaks kan du reise gratis Trondheim - Kristiansund med leiebil herfra: http://returbil.no/freecar.asp?origin=alle Endret 12. august 2018 av det Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Hvis det er bare for en helg så er det jo egentlig ikke noe alternativ til fly men hvis du har noen ekstra dager kan du jo ta hurtigruten tar 21 timer sørover og 23 timer nordover i vinterhalvåret. Hvis du bestiller kortere enn 30 dager i forveien om vinteren så får du reise, lugar og kjempebra frokost for ca 700 kr hver vei og kommer frem uthvilt og en opplevelse rikere. Noen ganger har de også hatt tilbud om å ta med bil gratis. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 12. august 2018 Forfatter Del Skrevet 12. august 2018 Kan jeg betale med eurobonus på widerø? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Kan jeg betale med eurobonus på widerø? Ja, du bestiller bare billettene via sas sine sider. Går sikkert an å kjøpe via widerø også, men det er nok tungvindt. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 12. august 2018 Forfatter Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Jeg får ikke opp widerø sine flygninger til Kristiansund på SAS sin side. Widerøe tar +/- 1 time, men på SAS sin side er det ikke direkte. Endret 12. august 2018 av Tullballj Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg får ikke opp widerø sine flygninger til Kristiansund på SAS sin side. Widerøe tar +/- 1 time, men på SAS sin side er det ikke direkte. Jeg får de opp når jeg søker med poeng, men ikke uten. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 13. august 2018 Forfatter Del Skrevet 13. august 2018 (endret) Ok. Hvilket kort lønner seg best å bruke for å tjene poeng? Platinum kort gir deg mest poeng i start bonus ser jeg, men koster 1700 kroner i året å ha. Bestiller jeg kortet i dag får jeg uansett ikke poengene før helgen? Endret 13. august 2018 av Tullballj Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Ok. Hvilket kort lønner seg best å bruke for å tjene poeng? Platinum kort gir deg mest poeng i start bonus ser jeg, men koster 1700 kroner i året å ha. Bestiller jeg kortet i dag får jeg uansett ikke poengene før helgen? Det tar nok mer tid en det ja. Hvilket kort kommer an på ditt bruk av det. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 13. august 2018 Forfatter Del Skrevet 13. august 2018 Rundt 2-3000 i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå