Gå til innhold

Reise billig innland? Bergen - Kristiansund

Anbefalte innlegg

Har familie i Kristiansund, men det er så dyrt å reise med widerø når man ikke kan kjøpe ungdomsbillett. Tips til hvordan man kan reise billigere? Ofte kjører jeg fordi det er biligere enn å fly, men det tar minst 10 timer hvis jeg treffer med alle fergene, så det er ikke bare å reise klokken 16 på en fredag og være hjemme igjen til jobb mandag klokken 7.

post-38974-0-62821700-1534106644_thumb.png

Endret av Tullballj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er bare for en helg så er det jo egentlig ikke noe alternativ til fly men hvis du har noen ekstra dager kan du jo ta hurtigruten tar 21 timer sørover og 23 timer nordover i vinterhalvåret. Hvis du bestiller kortere enn 30 dager i forveien om vinteren så får du reise, lugar og kjempebra frokost for ca 700 kr hver vei og kommer frem uthvilt og en opplevelse rikere. Noen ganger har de også hatt tilbud om å ta med bil gratis.

Lenke til kommentar

Ok. Hvilket kort lønner seg best å bruke for å tjene poeng? Platinum kort gir deg mest poeng i start bonus ser jeg, men koster 1700 kroner i året å ha. Bestiller jeg kortet i dag får jeg uansett ikke poengene før helgen?

Endret av Tullballj
Lenke til kommentar

Ok. Hvilket kort lønner seg best å bruke for å tjene poeng? Platinum kort gir deg mest poeng i start bonus ser jeg, men koster 1700 kroner i året å ha. Bestiller jeg kortet i dag får jeg uansett ikke poengene før helgen?

Det tar nok mer tid en det ja. Hvilket kort kommer an på ditt bruk av det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...