Gå til innhold

Google Pay i Norge snart?

Xan86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men hvor mange kredittlevrandører bortsett fra skandiabanken og nordea støtter gpay og apple pay?

Sikkert ikke så nytt, de som har hatt nordea eller skandiabanken har sikkert kunnet sette opp kontantløs betaling på android.

Ser at fra start så støttes Nordea, Sparebanken Sør, Storebrand bank, Revolut og Monobank. Danske bank får støtte snart.

Lenke til kommentar

Dagens beste nyhet! :D Jeg har allerede bestilt kort hos Nordea ;) Om du har mulighet til å si noe om det, har dere visst om denne lanseringen lenge?

Velkommen til Nordea @Xan86 :) Håper du blir fornøyd! Jeg vet dessverre ikke hvor lenge vi har visst om lanseringen, men det har nok vært planlagt en stund ettersom flere banker kommer samtidig - så må man også ha løsninger på plass for å håndtere Gpay. 

Lenke til kommentar

Velkommen til Nordea @Xan86 :) Håper du blir fornøyd! Jeg vet dessverre ikke hvor lenge vi har visst om lanseringen, men det har nok vært planlagt en stund ettersom flere banker kommer samtidig - så må man også ha løsninger på plass for å håndtere Gpay. 

Takk for det, Andreas! Jeg har allerede testa, og det fungerte perfekt! Genialt at man kan aktivere Gpay gjennom wallet-appen deres, da fikk jeg lagt til kortet før jeg fikk det i posten. Nå er det bare om å gjøre å få flere brukersteder som aksepterer løsningen, så kan man legge igjen lommeboka hjemme :D

Lenke til kommentar

Takk for det, Andreas! Jeg har allerede testa, og det fungerte perfekt! Genialt at man kan aktivere Gpay gjennom wallet-appen deres, da fikk jeg lagt til kortet før jeg fikk det i posten. Nå er det bare om å gjøre å få flere brukersteder som aksepterer løsningen, så kan man legge igjen lommeboka hjemme :D

Wallet appen er genial - jeg har benyttet den masse hittil til å se oversikten over kortforbruket :) Jeg har alle kortene mine der nå. Jeg har faktisk begynt å glemme lommeboken, det er litt kjipt når dagligvarebutikkene ikke har kommet i gang enda. Men, det er vel ikke lenge til de er på plass - og da blir det bra! Jeg var i Danmark for noen uker siden, og der benyttet jeg kun ApplePay, veldig lettvint! Å betale med klokken også fungerer fint :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...