bo1e Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Noen andre med RiksTV som stadig får beskjed om at smartboksen mangler nettverksforbindelse? Kan fremprovosere det ved å spole med høy fart hvis jeg for eksempel har valgt å starte et program fra begynnelsen av. Regner med det da spilles av fra internettet og når det går tomt for bufret video så får jeg den meldingen. Skjer hele tiden. Boksen er koblet til kablet nettverk. Altibox fiber-opplegg. Fikk samme feil på trådløst nett så byttet derfor til kablet. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Dette blir bare litt gjetting, men om man spoler vil dekoderen sende en rekke forespørsler til serveren om hvor man ønsker å starte å se fra, noe som kan også bli missforstått som spam.. Og den blokkerer forespørslene og stenger deg ute en liten periode... Derav vil boksen tro den ikke har nettverksforbindelse da den ikke får respons fra server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå