Håpløs85 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Hei! Er en mann på 33, som lurer på noen tips. Jeg har treffe ei jente, som startet som et vennskap, men for min del har utviklet seg i en helt annen retning. Saken er det, at jeg er utrolig glad i denne personen, og jeg ønsker ikke ødelegge noe mellom oss. Samtidig er det egentlig uaktuelt å fortsette å kun være venner, da dette bare er vondt. Jeg har aldri hatt problemer med å åpne meg for jenter jeg liker tidligere, enten om det er på byen eller mot noe mer holdbart. Prøver jeg å prate med denne jenta, så er det bråstopp. Magen knytter seg, jeg stammer, svetter, skjelver, og får til slutt lempet ut noe dumt og fjasete, som ikke gir noen mening. Jeg har en følelse av at hu også har følelser for meg, men man kan jo såklart ta feil. Hu er flink til å ta kontakt, ønsker å bruke mye tid sammen med meg. Noen av de «klassiske» tegnene er der vel også som at hu virker litt smånervøs selv, dette med at hu tar mye kontakt, at hu plutselig sluttet å date en som hu tidligere datet og hadde et godt forhold til og diverse andre småting. Det jeg egentlig ønsker noen tips om, er hvordan kan jeg finne ut om hu liker meg mer enn en venn uten å spørre hu rett ut? Får jeg en bedre indikasjon på om hu liker meg, så kan det jo være at jeg tør å ta det siste steget selv (jeg håper i hvert fall det ) vet at mange kommer til å svare: «du må bare spør henne», men hva om jeg ikke får til dette? Er det noen som har hatt de samme erfaringene og kommet godt ut av det? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Hvorfor ikke spørre rett ut? Hvis du tenker deg om så synes du ikke selv at det blir litt dumt i din alder å ikke forklare hva du vil? Enten vil hun eller så vil hun ikke og du forklarer selv at du ikke vil ha vennskapelig forhold hvis hun ikke er interessert. Hva er poenget med å insinuere og hinte slik som ungdommer gjør istedet for å gi klar beskjed så dere slipper å sitte på hver sin kant å gjette hva den andre vil? 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Ta på henne. Hold rundt henne. Se henne i øynene. Gi henne et kyss. Er hun positiv til dette, så har du svaret ditt. Eventuelt spørre rett ut som Invader Zim foreslår, men naturligvis helst i det ekte liv. Faktisk var det noe jeg selv gjorde når jeg var veldig ung og også et råd jeg har gitt til andre med suksess (en person fikk kjæreste etter å ha spurt). Du kan for eksempel spørre noe som: "Jeg må innrømme at jeg ikke alltid er like flink til å lese jenters signaler. Ser du på meg som en venn eller er det noe mer her...?" Hold sterk øyekontakt når du spør, men legg gjerne inn et forsiktig smil i tilfelle du kan oppfattes som en psykopat. Du er 33 år, så om du ikke er helt uerfaren så finner du ut av dette. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå