OHJohansen Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Den største forskjellen ligger i appen.TEST: Fitbit Ace Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Appen er helt avgjørende for valget - uansett hvilken produsent/modell som skal kjøpes Endret 12. august 2018 av flageborg Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 https://www.nettserier.no/kaxxco/ 1 Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Beveger barn seg så lite nå til dags at det er behov for slikt? 1 Lenke til kommentar
terjekalle Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Sjekk først om telefonen støtter funksjonene i appen. https://www.fitbit.com/devices Mange telefoner som ikke er på listen og da sliter en med sync og manglende funksjoner. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Beveger barn seg så lite nå til dags at det er behov for slikt? Går glipp av mye data hvis du bare tilbyr fotlenke til halve befolkningen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Beveger barn seg så lite nå til dags at det er behov for slikt? Vel, hvis du ser deg rundt i samfunnet har vi ganske mange feite barn. Det er vel en kombinasjon av lite bevegelse og dårlig kosthold vil jeg anta. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Vel, hvis du ser deg rundt i samfunnet har vi ganske mange feite barn. Det er vel en kombinasjon av lite bevegelse og dårlig kosthold vil jeg anta.Det stemmer nok, men er en aktivitetsmåler løsningen? I min barndom var det naturlig å bevege seg, og i noen tilfeller var det litt for mye for foreldrene. Det henger ikke på greip at unger ikke beveger seg fordi de mangler et armbånd. Bedre å fokusere på rotårsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå