Cipher Panda Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Det er i en enebolig, hvis det har noe å si. Nettet fungerer fint på min pc nå, etter at jeg slo av bluetooth. Nå ligger problemet i nettverkskortet til mine foreldres pc. Det er deaktivert og vil ikke aktiveres. Ok, da er det utelukket. Kan du åpne Enhetsbehandling og se etter Nettverkskort. Avinstaller enheten(Wireless et-eller-annet ) og høyreklikker inne i enhetsbehandling > velg Søk etter maskinvareendringer. Lenke til kommentar
krussedull Skrevet 12. august 2018 Forfatter Del Skrevet 12. august 2018 Ok, da er det utelukket. Kan du åpne Enhetsbehandling og se etter Nettverkskort. Avinstaller enheten(Wireless et-eller-annet ) og høyreklikker inne i enhetsbehandling > velg Søk etter maskinvareendringer. Så jeg skal avinstallere nettverkskortet (Intel Wireless WiFi Link 5100)? Hvordan får jeg installert det på nytt igjen? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Så jeg skal avinstallere nettverkskortet (Intel Wireless WiFi Link 5100)? Yes. Hvordan får jeg installert det på nytt igjen? "Søk etter maskinvareendringer / Scan for hardware changes" gjør den jobben. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Last ned driveren fra Dell for sikkerhets skyld, i tilfelle den ikke finnes i lokal database. Lenke til kommentar
krussedull Skrevet 13. august 2018 Forfatter Del Skrevet 13. august 2018 Fikk løst nettverket, måtte slå av min pc. Rart, siden det har gått bra med 2 pcer før og det er router. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Er usikker på hvordan jeg slår av på foreldrepcen. Det er Vista på den..... Med Vista har du 2 muligheter: 1. oppgradere til Windows 10 2. kaste PC i søpla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå