:utakt Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Grattis med ny dings. ? Hvordan er den? Er du fornøyd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QvUnV1 Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Kjempefornøyd. Kamera er bedre enn Pixel 2, men ikke så mye, men det er går ærlig talt helt fint, da 2ern allerede hadde markedets beste kamera der ute. Forskjellen ser jeg mest i at bildene er noe varmere enn Pixel 2, som ofte hadde en kald overtone over alt. Top shot har fungert veldig bra føler jeg. Spesielt for en kamerasky person som meg selv, som alltid føler jeg ser dårlig ut i bilder av meg selv. Skjermen er kraftig forbedra, er også blitt bedre på å vise skygger enn 2 XLen, når jeg dro SBS på ulike ting. Telefonen er også veldig rask og glatt i bruk, som 2 XL, med lav touch latency, smoothe og veldig konsistente animasjoner. To største trekkene er at den er av helt glass, så mye lettere for å knuse (men jeg bruker deksel uansett, heldigvis), og at notchen er diger. Det sies at man slutter å legge merke til det etterhvert, men jeg valgte å bare slå av notchen i innstillinger. Lenke til kommentar
hotsauce81 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Da er min på P3XL white vei over dammen, ankommer Norge i morgen, jeg bør vel ha den på torsdag ettermiddag.For de av dere som lurte på hva jeg betalte:Pixel 3 XL + trådløs lader + beskyttelse i gått stoff + pixel 3 buds (bluetooth)= 11312.44 + 3013 i import/frakt/mva Endret 29. oktober 2018 av hotsauce81 Lenke til kommentar
EspenX Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Til dere som har Pixel 3, funker call screening? Lenke til kommentar
hotsauce81 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Dette blir spennende å teste, jeg har mine google-enheter på engelsk siden den (pr nå) er bedre med assistant/home og de smart-greiene jeg har hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QvUnV1 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Til dere som har Pixel 3, funker call screening? Ja, men bare på engelsk. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Hmmmmmmmm. Er det ingen butikker som gidder å ta inn denne? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Multicom tar vel sikkert inn etterhvert men det tar vel litt tid. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Det er nok bare jeg som er utålmodig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Da var endelig en Pixel 3 i hus! Mye bedre å holde sammenlignet med min OG Pixel XL. Gleder meg til å få testet kamera etterhvert Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Så flott! Jeg kommer også fra en OG Pixel XL. Kan du fortelle oss hvordan det er å skifte til en mer lavoppløst skjerm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Så flott! Jeg kommer også fra en OG Pixel XL. Kan du fortelle oss hvordan det er å skifte til en mer lavoppløst skjerm? Kan ikke si at jeg legger noe merke til at den har lavere oppløsning, skjermen ser flott ut i mine øyne Eneste jeg merker er at den kanskje er noe mindre lyssterk. Må opp mot 60-70% lysstyrke i normalt lys. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Hva er en OG Pixel XL? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Original, altså den første versjonen (eventuelt original gangster) Endret 1. november 2018 av MariusJS 1 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg merker i alle fall forskjell på min OG XL og min kjærestes OG Pixel. Teksten er litt uklar på OG Pixel sammenlignet med OG XL. Lenke til kommentar
EspenX Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 For dem som måtte være interessert, Multicom har nå Pixel 3 og XL på lager. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Igjen, det er flere som selger Pixel i Norge (gråimport). Hvorfor er det et problem å kjøpe fra noen av disse tilbyderne, for eksempel Multicom? De kan vel ikke nekte å gjøre service på enheten hvis det oppstår problemer? fordi de da blir mye dyrere Lenke til kommentar
EspenX Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Ja, men bare på engelsk. Jeg har ikke call screening på min, måtte du aktivere funksjonen? Lenke til kommentar
bendichilundini Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Kjøpte nettopp min pixel 3 xl på tur i USA nylig, veldig fornøyd så langt. Synd google ikke lanserte de i skandinavia. NighSight-funksjonen fungerer tidvis sjokkerende bra! Har sett noen ligge på Finn for de som ikke har mulighet til å dra over dammen. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Blir litt avslag på Pixel 3 snart: https://www.engadget.com/amp/2018/11/15/google-pixel-3-black-friday-deals/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå